Szukając klienta, BE49-181D5
Szukając klienta, BE49-181D5
Szukając klienta, BE49-181D5
Biznes, ekonomia One press / helion

Szukając klienta, BE49-181D5

od
17,24 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował Empik w cenie 17,24 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów on-line w naszej bazie danych aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Szukając klienta, BE49-181D5 One Press / Helion z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 17,24 zł w sklepie Empik. Wyświetlona wota 17,24 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • One press / helion
  • 9788328335363
  • miękka
  • Arkadiusz Bednarski
  • Onepress
  • 184
  • 2019

Opis Szukając klienta, BE49-181D5

"W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi.

Potencjalnemu klientowi wysyłano listy, dzwoniono do niego, spotykano go na targach, konferencjach i w innych miejscach, w których koncentrowało się życie danej branży... A potem to życie przeniosło się do internetu.

Granice pomiędzy tym, co określamy mianem marketingu, a tym, co definiujemy jako sprzedaż, rozmyły się, a środek ciężkości zdjęto ze sprzedaży, przesuwając go w stronę ",jakości doświadczania producenta",.

Czy zatem w przyszłości rolę i zadania handlowców przejmą działy marketingu i obsługi klienta$490 Czy praca sprzedawcy zdigitalizuje się, zautomatyzuje i straci rację bytu$491 Otóż nie - handlowcy zawsze będą potrzebni, wszak handlowanie to najstarsze zajęcie na świecie!

Jednak także i ta profesja musi się przystosować do wymogów dnia dzisiejszego współczesności. Jakich zatem kompetencji będzie potrzebował współczesny (i przyszły) handlowiec, aby sprawnie funkcjonować na postępowym rynku$492 Czy w obecnych czasach handlowiec może działać wydajnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu$493 A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich$494 Ta książka jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania.

Porusza zagadnienia, które wchodzą w zakres zarówno sprzedaży, jak i marketingu. Przesuwa granicę istniejącej definicji sprzedaży w obszar marketingu. Łączy sprzedaż i marketing w takim stopniu, jaki jest potrzebny sprzedawcom, którzy chcą odnosić sukcesy na nowoczesnym rynku.

Z tej książki dowiesz się pomiędzy innymi: Jakie naprawdę mamy potrzeby i jak podejmujemy decyzję$495 Kim jest nieprzystępny klient i jak sobie z nim radzić. Na czym polega segmentacja i jakie są modele podziału rynku.

Kto kupuje firmę a kto towar. Jak zdywersyfikować poszukiwania klientów. Czym jest komunikacja w ujęciu marketingowym. Czy i w jaki sposób zastosować reklamę w sprzedaży. Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży.

W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm.

Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów. Absolwent Wydziału Zarządzania i technice Żywności Akademii Morskiej w Gdyni, a także studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Autor licznych publikacji prasowych i 14 książek, w tym kilku bestsellerów -- wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań. Kinga Religa - praktyk i trener marketingu. Absolwentka Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Ukończyła kurs Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom potwierdzający kwalifikacje i kompetencje marketingowe w The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach, kieruje zespołem odpowiedzialnym za projekty z zakresu promocji, w tym dokumenty strategii komunikacji marketingowej, prace koncepcyjne i kreatywne, przygotowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wraz z nadzorem organizacyjnym i merytorycznym, realizacja projektów badawczych.

włącza się w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym, promocją miast i regionów. Jest autorką i współautorką wielu kampanii promocyjnych z tego obszaru, realizowanych w kraju i za granicą.

Regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Śląskim i w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Autorka artykułów na temat komunikacji marketingowej w branżowych czasopismach.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Szukając klienta, BE49-181D5
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka One Press / Helion
ISBN 9788328335363
Oprawa miękka
Autor Arkadiusz Bednarski
Wydawnictwo Onepress
Ilość stron 184
Rok wydania 2019
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 17,24 zł
Najwyższa cena 24,48 zł
W bazie od 03.01.2019
Data aktualizacji 17.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia historii cen pozwala Ci na analizę wartości produktu w czasie.

Na tę chwilę nie mamy historycznych danych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas niezwykle istotna! Wyślij recenzję tego produktu.

Obecnie nie ma opinii dotyczących tego produktu. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej ofert dla Szukając klienta, BE49-181D5 One Press / Helion nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów zapakowania i przesyłki Zanim dokonsz zakupu, zorientuj się w prestiżu sklepu i nie zapomnij o możliwości doliczenia dodatkowych kosztów. Katalog propozycji jest cyklicznie aktualizowana, co kilka - kilkanaście minut.

  • Szukając klienta, BE49-181D5 (oferta z Empik)

    Szukając klienta, BE49-181D5 Sklep on-line
    ★★★★★
    24,48 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia One Press / Helion

Produkty powiązane

Tajniki skutecznych dotcomów, 70EC-63724
One press / helion
Handlowanie to gra
One Press / Helion
44,99 zł

Handlowanie to gra

AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki
One press / helion
Analiza techniczna w praktyce
One press / helion
One press / helion Biblia handlowca w.3
One press / helion

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
...