Copywriterem być każdy może. Ty także! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi, a także wymyślają reklamujące je slogany.
producenta zlecają copywriterom wymyślenie nazwy firmy, artykułu albo usługi. Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego...
oraz oczywiście jego kompetencje. Aby zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać trafnych zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi efektywnie żonglować słowami, będzie prawidłowo zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą korzystne, skończy w tłumie setek innych copywriterów. A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać produktywne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Z książki dowiesz się: Kim jest copywriter? Jak przygotować się do pracy copywritera? Jak efektywnie poprawić warsztat pisarski? Jak efektywnie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu? Jak mądrze pozycjonować treści w internecie? Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes? Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.