Jak zrozumieć siebie, własnych pracowników i zwiększyć efektywność działania marki. W „Pięciu rozmiarach człowieka" autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i konkretną wiedzą naukową.
Tytułowe pięć rozmiarów człowieka (temperament, osobowość, motywacja do pracy, kompetencje behawioralne, repertuar taktyk wpływu), ma spory wpływ na wydajność działania człowieka w pracy i nie tylko. Jeśli chcesz posiadać świadomość tego, na jakim stanowisku dana osoba się sprawdzi i spełni, w jaki sposób ją motywować i jak poprawić jakość pracy osób zatrudnionych już w organizacji, sięgnij po książkę i zdobądź nieszablonową wiedzę.
„Pięć wymiarów człowieka" obala mity motywacyjne i opisuje wpływ decyzji menadżerów na pracowników i markę. To nie jest jednorazowa lektura, ale zbiór praktycznych i sprawdzonych wskazówek, do których warto wracać.
pakiet konkretów, wspaniale zilustrowany trafnymi przykładami. Bardzo polecam. Dr Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu Grupa CCC Zrozumieć ludzi w pracy i współpracy, w relacjach biznesowych i osobistych.
Zrozumieć siebie i swoje drogi wsparcia i wpływu – jako lidera. Autorzy nie zawodzą nas, nie uwodzą, konfrontują z faktami i wiedzą płynącą z badań. To cenne, choć wymagające źródło, pragmatyczna podstawa doboru właściwych ludzi, zarządzania zespołami, relacjami i sobą, jako wspierającym sprawcą ich twórczych działań i osiągnięć.
potężnie POLECAM. Jacek Santorski, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej „Pięć rozmiarów człowieka" to lektura dla menedżerów, chcących pogodzić realizację celów finansowych z prawidłowymi relacjami interpersonalnymi równocześnie w samej firmie, jak i w kontaktach z jej otoczeniem zewnętrznym.
Autorzy zgrabnie rozprawiają się też z wieloma mitami i uproszczeniami, rozpowszechnionymi w środowisku biznesowym. Prof. Dr. Dariusz Doliński, Uniwersytet SWPS Rzadko zdarza się, by książkę popularnonaukową czytało się jak kryminał, thriller psychologiczny czy pasjonującą literaturę obyczajową.
Autorzy są nadzwyczajnymi znawcami biznesu, bystrymi obserwatorami rzeczywistości i ludzkich zachowań, a na dodatek rewelacyjnie piszą. Gdybym miał wymyślić slogan reklamowy, napisałbym tak: Jedna książka, trzech autorów, pięć wymiarów człowieka, siódmy cud świata!
Polecam serdecznie! Tomasz Jachimek Czasem wystarczy znikoma zmiana, czasem trzeba zmienić trochę więcej. Autorzy w swojej bogatej w przykłady książce udowadniają,choćby najistotniej kompetentni menedżerowie potrzebują wsparcia.
Zanim jednak wykorzystamy realne możliwości rozwojowe, najpierw musimy zobaczyć obszary, które należy ulepszyć. Ta książka bez wątpienia w tym pomoże. Piotr Witwicki, redaktor naczelny Interia.pl, dziennikarz Polsatu