Poltext Email marketing. komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ewelina koch
Poltext Email marketing. komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ewelina koch
Poltext Email marketing. komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ewelina koch
Audiobooki Poltext

Poltext Email marketing. komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ewelina koch

od
28,41 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 28,41 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w naszym systemie aby wyszukać najlepszą ofertę dla Ciebie. Poltext Email marketing. komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ewelina koch Poltext z kategorii audiobooki kupisz w cenie 28,41 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 28,41 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty (2) ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Poltext
  • 9788375616958
  • Ewelina Koch
  • Poltext
  • 180
  • 2016

Opis Poltext Email marketing. komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ewelina koch

Świat biznesu kręci się ponadto wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, iż jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje.

Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w rutynowym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, aby dotrzeć z komunikatem swej firmy do skrzynek pocztowych odbiorców. Co więcej, w rutynowym pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedynie BYĆ.

Ważne jest to, JAK się prezentujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują informacje i szukają sposobów, jak wydajnie przebić się przez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.

Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł równocześnie.

Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co interesujące i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najmocniej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się konkretnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.

Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może wydajnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.

Od ciebie zależy, czy będzie to nowa lub kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na gratisowe webinarium. To już trzecia książka w kolekcji „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody działania firm w internecie.

Te małe i pełne potężnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi poręcznymi doświadczeniami.

Poznaj wady i zalety modnych narzędzi i rodzajów działań, dzięki czemu będziesz mógł świadomie decydować o zarysie strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej efektywność oraz jakie działania wprowadzić dodatkowo w przyszłości, żeby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej firmy i stwarzać lojalność klientów.

Liczne przykłady graficzne i studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swych klientów dadzą ci świetny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.

Autorka zadbała ponadto o edukacyjną stronę publikacji poprzez szereg ergonomicznych porad prawnych i wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, aby działać legalnie, etycznie i efektywnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technice jest związana od 2007 r.

Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.

obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Poltext Email marketing. komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ewelina koch
Kategoria Audiobooki
Marka Poltext
ISBN 9788375616958
Autor Ewelina Koch
Wydawnictwo Poltext
Ilość stron 180
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 2
Najniższa cena 28,41 zł
Najwyższa cena 28,41 zł
W bazie od 14.04.2017
Data aktualizacji 19.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.

Na chwilę obecną nie mamy historycznych danych dotyczących ceny dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla innych bardzo ważna! Wyślij swoją recenzję tego produktu.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty przesyłki dla Poltext Email marketing. komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ewelina koch Poltext nie zostały uwzględnione w cenach prezentowanych poniżej ofert. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach firmy i dodaj do tego ewentualny koszt dostarczenia. Aktualizacja katalogu ofert następuje co kilkanaście minut.

  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność Sklep on-line
    ★★★★★
    28,41 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Książki > E-booki Poltext
  • Email marketing (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Email marketing Sklep on-line
    ★★★★★
    28,41 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Książki > E-booki Poltext

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...