Świat biznesu kręci się ponadto wokół komunikacji elektronicznej – mówi się z przekąsem, iż jeśli nie ma cię na Facebooku, nie istniejesz. W święcie biznesu, jeśli nie masz czegoś w e-mailu, to coś nie istnieje.
Właśnie ze względu na rolę poczty e-mail w rutynowym życiu współczesnego konsumenta dla każdego marketera ważne jest, aby dotrzeć z komunikatem swej firmy do skrzynek pocztowych odbiorców. Co więcej, w rutynowym pędzie i przy wszechobecnej reklamie nie wystarczy jedynie BYĆ.
Ważne jest to, JAK się prezentujesz – z jakim komunikatem i w jakiej formie zwracasz się do odbiorcy. Każdego dnia marketerzy analizują informacje i szukają sposobów, jak wydajnie przebić się przez szum komunikacyjny, który otacza konsumenta.
Jadąc autem, mijasz kolorowe bilbordy, neonowe szyldy, słuchasz reklam w radio, a po powrocie do domu reklamy krzyczą do ciebie z telewizora i stron internetowych. W niemal każdej chwili marketing i reklama atakują cię z kilku źródeł równocześnie.
Trudno jest w tym zgiełku wyłapać to, co interesujące i wartościowe dla nas samych, odbiorców. Warto zatem zadać sobie pytanie: Kiedy uwaga odbiorcy jest najmocniej skupiona? Wtedy, kiedy skierowany do niego komunikat jest OCZEKIWANY, odbiorca spodziewa się konkretnEJ TREŚCI, a sam przekaz trafia w BIEŻĄCĄ POTRZEBĘ.
Współczesny e-mail marketing skupia się właśnie na tych trzech elementach. Wykorzystując kilka sekund zainteresowania internauty przez dźwięk, obraz, ruch i tekst, e-mail marketing może wydajnie wpłynąć na pozytywny odbiór komunikatu i skłonić użytkownika do określonej akcji.
Od ciebie zależy, czy będzie to nowa lub kolejna sprzedaż, wzrost odwiedzin witryny czy fala zapisów na gratisowe webinarium. To już trzecia książka w kolekcji „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody działania firm w internecie.
Te małe i pełne potężnej wiedzy publikacje posiadają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi poręcznymi doświadczeniami.
Poznaj wady i zalety modnych narzędzi i rodzajów działań, dzięki czemu będziesz mógł świadomie decydować o zarysie strategii email marketingowej w twojej firmie. Krok po kroku dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić pierwszą kampanię, jak ocenić jej efektywność oraz jakie działania wprowadzić dodatkowo w przyszłości, żeby poszerzać grono potencjalnych odbiorców swej firmy i stwarzać lojalność klientów.
Liczne przykłady graficzne i studia przypadków działań zrealizowanych poprzez znanych polskich graczy branżowych dla swych klientów dadzą ci świetny punkt oparcia dla rozpoczęcia własnych działań w oparciu o ten kanał.
Autorka zadbała ponadto o edukacyjną stronę publikacji poprzez szereg ergonomicznych porad prawnych i wskazówek, jak prowadzić aktywności marketingowe, aby działać legalnie, etycznie i efektywnie. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych technice jest związana od 2007 r.
Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE – jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 Internet.
obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.