Język angielski - poziom B2
Niezależnie od tego, czy angielski jest twoim pierwszym, drugim czy choćby trzecim językiem, nowa, globalna gospodarka cyfrowa powoduje, iż umiejętność skutecznej komunikacji w tym języku nigdy dotąd nie była tak znaczna, zarówno dla ciebie, jak i dla twojej marki.
Książka dostarcza wskazówek, jak pisać najróżniejszego rodzaju teksty, które pomogą wydajnie porozumiewać się
z ludźmi z różnorodnych stron świata, na przykład:
- jak pisać raporty w kontekście globalnym,
- jak pisać w mediach społecznościowych,
- jak pisać materiały reklamowe,
- jak redagować e-maile do odbiorców z całego świata.
Dzięki przykładom z wielu międzynarodowych korporacji i organizacji książka pomoże w zyskaniu pewności siebie w komunikacji z klientami ze wszystkich zakątków globu.
Autorki pokazują także na przykładach, jak można dodać w komunikacji globalnej „odrobinę lokalnego kolorytu”, żeby twój angielski sprawdzał się w twojej części świata lub w tej części świata, z którą się porozumiewasz. Dzięki licznym quizom i ćwiczeniom nakłaniają do „uczenia się poprzez działanie”. Dają wskazówki, jak tworzyć własne szablony w preferowanej poprzez ciebie odmianie języka angielskiego (tak, jest ich niemało!) i komunikować się w stylu właściwym dla danego zadania.
***
Fiona Talbot – prowadzi w pokaźnej Brytanii firmę konsultingową TQI Word Power Skills, zajmującą się umiejętnościami z zakresu Business English dla pracowników wyższego szczebla z całego świata. Jest autorką kolekcji książek Better Business English wydawnictwa Kogan Page. Nakładem Poltextu ukazała się jej książka „BUSINESS ENGLISH. Jak pisać efektywnie po angielsku. Stań się mistrzem komunikacji biznesowej od wiadomości e-mail po media społecznościowe” (2018).
Sudakshina Bhattacharjee – wykładowca w Institute of Leadership w Kalkucie, gdzie uczy dziennikarstwa i komunikacji masowej. Mieszka jednocześnie w Indiach, jak i w sporej Brytanii.