Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext
Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext
Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext
Audiobooki Poltext

Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext

53,48 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 53,48 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów on-line w naszej bazie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext Poltext z kategorii audiobooki kupisz w cenie 53,48 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 53,48 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Poltext
  • 9788381753623
  • Adam Noga
  • MT Biznes
  • 2022
  • biznes i ekonomia

Opis Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext

Tytuł Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego Autor Adam Noga Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-8175-362-3 Rok wydania 2022 liczba stron 240 Format epub, mobi Spis treści I.1. Konkurencja motywuje
I.2. Konkurencja nakłania i zmusza do innowacji
I.3. Wpływ konkurencji na powstawanie wiedzy i jej prędkie krążenie
I.4. Konkurencja wymuszająca sprawność
I.5. Konkurencja wytwarza zatrudnienie, a także organizację gospodarki
I.6. Wpływ konkurencji na nierówności dochodowe w społeczeństwie i wyjście z pułapki średniego dochodu
I.7. Współodpowiedzialność i zaufanie konkurentów
I.8. Konkurencyjne związki pomiędzy rynkiem krajowym a zagranicznymi
I.9. Konkurencja modelująca ceny i wartości oraz wielkości produkcji
I.10. Konkurencja a powiększanie się rynków, inwestycje i rozwój
I.11. Definicja i ideogram konkurencji
II. Bariery wejścia i wyjścia na rynku właściwym. Badania koncentracji na rynkach
II.1. Bariery wejścia i wyjścia na rynku jako główna determinanta konkurencji
II.2. Rynki właściwe
II.3. Typologia barier wejścia i wyjścia na rynkach
II.4. Analiza koncentracji produkcji i sprzedaży w gospodarkach świata
II.5. Koncentracja produkcji i sprzedaży w gospodarce polskiej
III. Projektowanie rynków i ich charakteru poprzez państwo
III.1. Ingerowanie poprzez państwo w konkurencję na rynkach
III.2. Środki pozytywnej i negatywnej ingerencji państwa w konkurencję na rynku
III. 3. Intencje ingerowania państwa konkurencję
III.3.1. Intencje siłowe, strukturalne, emocjonalne i korygujące
III.3.2. Państwo jako realizator interesów lobbystycznych
III.3.3. Intencje repetycyjne: regulacyjne i konkurencyjne
IV. Istota konkurencji: interaktywne decyzje podmiotów gospodarczych
IV. 1. Podejście szkoły harwardzkiej
IV.2. Podejście szkoły chicagowskiej
IV. 3. Podejście szkoły zarządzania strategicznego
IV.4. Neoliberalizm i rynki kontestowalne
IV.5. Konkurencja wirtualna versus dominacje wirtualne
V. Konkurencja efektywna. Współproduktywne decyzje gospodarstw domowych
V.1. Przystępność konkurencji wydajnej dla gospodarstw domowych
V.2. Cztery sytuacje konkurencyjne w proponowanej teorii
V.3. Dobra współproduktywne – rdzeń teorii konkurencji
V.4. Ścieżki współproduktywności i regulatory gospodarki
V.5. Teoria wartości wyszczególnionej przez współproduktywność dóbr
V.6. Polityka tworzenia dostępu gospodarstw domowych do konkurencji efektywnej
V.6.1. Trzy propozycje funkcjonalne
V.6.2. Cenowa rozciągliwość popytu na rynkach globalnych przedsiębiorców z krajową pozycją monopolistyczną lub dominującą
V.6.3. Relacje obrotowości majątku i rentowności sprzedaży przedsiębiorców z krajową pozycją monopolistyczną lub dominującą
V.6.4. Wzrost aktywów gospodarstw domowych tworzących przedsiębiorstwa z krajową pozycją monopolistyczną lub dominującą
V.6.5. Przedsiębiorcy z pozycją monopolistyczną albo dominującą w segmentach trwałego rozwoju kraju
Zamiast zakończenia
Aneks nr 1: Obliczenia dla tablicy nr IV. 2.
Aneks nr 2: Kontrakty jako narzędzia regulowania zachowań przedsiębiorców - propozycje Olivera Harta i Bengta Holmströma
Aneks nr 3: Modelowanie regulacji rynkowej przez J. J. Laffonta i J. Tirole’a
Bibliografia

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext
Kategoria Audiobooki
Marka Poltext
ISBN 9788381753623
Autor Adam Noga
Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania 2022
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 53,48 zł
Najwyższa cena 53,48 zł
W bazie od 03.06.2022
Data aktualizacji 25.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

Nie udało nam się uzyskać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Daj nam znać, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext Poltext nie wliczają w siebie wydatków związanych z wysyłką. Przy wyborze miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z reputacją sklepu i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Lista propozycji cenowych jest stale aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.

  • Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Teoria konkurencji. ekonomiczna teoria wszystkiego Poltext Sklep on-line
    ★★★★★
    53,48 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Poltext

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...