wykorzystanie informacji zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł użyć w swej firmie całkowitą moc danych behawioralnych używając w tym celu wyspecjalizowanych narzędzi.
Algorytmy używane w danologii, a także programy służące do analizy predykcyjnej traktują jak zwykłe informacje informacje behawioralne wygenerowane poprzez użytkowników, takie jak kliknięcia na stronie internetowej czy zakupy w supermarkecie.
Ten użyteczny przewodnik mieści opisy wydajnych metod, zaprojektowanych specjalnie w celu przeprowadzania analiz informacji behawioralnych. Zaawansowana architektura umożliwiająca wykonywanie eksperymentów pomaga w pełni zastosować testy A/B.
Diagramy przyczynowe pozwalają poznać przyczyny zachowań nawet w przypadku, gdy nie można przeprowadzać eksperymentów. Ta poręczna książka, napisana dostępnym stylem i asygnowana dla osób zajmujących się danymi, analityków biznesowych, a także behawiorystów, zawiera kompletne przykłady i ćwiczenia wykorzy-stujące języki R i Python, pozwalające od razu uzyskać ulepszony wgląd w informacje.
Zagadnienia przeanalizowane w książce: • Poznanie specyfiki danych behawioralnych. • Przedstawienie różnic między pomiarami a prognozami. • Wyjaśnienie, w jaki sposób można oczyścić i przygotować informacje behawioralne.
• Zaprojektowanie i przeanalizowanie eksperymentów umożliwiających podejmowanie słusznych decyzji biznesowych. • zastosowanie informacji behawioralnych w celu zrozumienia i określenia przyczyny oraz skutku.
• Zaprezentowanie kompleksowej metody zezwalającej na uzyskanie przezroczystego podziału klientów na grupy. „Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ zaczyna się od przedstawienia pytań i problemów i wykorzy-stuje w postaci prawdziwych narzędzi adekwatne techniki i języki programowania.
dzięki czemu Czytelnicy poznają, jak można rozwiązywać wyjątkowo ważne i skomplikowane zagadnienia. Czas poświęcony na jej przeczytanie będzie czystą inwestycją." —Eric Weber Kierownik Działu Eksperymentów, Yelp Florent Buisson jest ekonomistą behawioralnym z 10-letnim doświadczeniem związanych z biznesem, analityką i naukami beha-wioralnymi.
W firmie ubezpieczeniowej Allstate założył zespół specjalizujący się w naukach behawioralnych i pełnił funkcję jego szefa poprzez cztery lata. Publikował artykuły naukowe w czasopismach takich jak recenzowany Journal of Real Estate Research.
ma tytuł magistra ekonometrii i doktorat z ekonomii behawioralnej, uzyskany na uniwersytecie Sorbona w Paryżu.