Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

35,37 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 35,37 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów internetowych w naszej bazie danych aby wyszukać świetną ofertę dla Ciebie. Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 35,37 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 35,37 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
  • 9788323353188

Opis Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację i użytkowanie okazji z kształtowaniem przewagi konkurencyjnej.

Monografia koncentruje się na przedsiębiorczości strategicznej w kontekście znikomych i przeciętnych przedsiębiorstw. "Podjęta w monografii tematyka przedsiębiorczości strategicznej (PS) jako koncepcji rozwoju śladowych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) to niebanalny, aktualny i ważny problem badawczy.

PS stanowi unikatowe połączenie procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego z budową przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora MŚP. Potwierdza to przeprowadzony przez Autora rzetelny, wyczerpujący, a przy tym nad wyraz czytelny systematyczny przegląd literatury (oparty na bazach Scopus i Web of Science, z użyciem oprogramowania MAXQDA)".

Z recenzji dr hab. Anny Adamik, prof. PŁ "Książkę oceniam szczególnie wysoko. Jest to publikacja, która wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym. Może zainteresować badaczy problematyki przedsiębiorczości i zarządzania, nauczycieli akademickich i studentów, jak też autorów publikacji naukowych.

Będzie cennym uzupełnieniem obecnej na rynku oferty z tego zakresu". Z recenzji dr. Hab. Jacka Pasiecznego, prof. UW Jacek Gancarczyk - doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Instytucie Przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Jego działalność badawcza i publikacyjna koncentruje się na przedsiębiorczości, minimalnych i średnich przedsiębiorstwach, a także klastrach przemysłowych. Posiada doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych (EU, USA, Japonia), zarówno jako partner, jak i koordynator.

Jest członkiem European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB). Tytuł Przedsiębiorczość strategiczna. Jako koncepcja... Autor Jacek Gancarczyk Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego EAN 9788323353188 ISBN 9788323353188 Kategoria Literatura, Biznes liczba stron 286 Format 235x158 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
ISBN 9788323353188
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 35,37 zł
Najwyższa cena 35,37 zł
W bazie od 08.01.2024
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala użytkownikowi na porównanie wartości towaru w czasie.

nie udało się nam pozyskać archiwalnych danych cenowych dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla innych bardzo istotna! Dodaj swoją recenzję tego produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, które są przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz transakcji, zorientuj się w ocenie firmy oraz dodaj do ceny możliwy koszt dostarczenia. Aktualizacja listy propozycji cenowych następuje co kilka minut.

  • Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja... Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Sklep on-line
    ★★★★★
    35,37 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

Produkty powiązane

Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Zarządzanie w sektorze kultury
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Smoki i gazele - barbara fryzeł
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Nlp w biznesie Helion
Helion
...