Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia progresywnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i zespoić dział e-commerce w strukturach firmy? Czym jest omnichannel w B2B? Co robić, aby zminimalizować ryzyko cyberataków w e-commerce? Na te i inne pytania wynajdziesz odpowiedź w tej wyjątkowo aktualnej i koniecznej biznesowi książce.
B2B e-commerce to obecnie jedna z najistotniej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki. Kupujący biznesowi, podobnie jak indywidualni, oczekują ułatwień, wygody, prostoty, elastyczności i możliwości robienia zakupów w trybie 24/7.
W publikacji swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się praktycy, eksperci e-Izby. Omawiają wszystkie kluczowe obszary niezbędne przy wdrażaniu i optymalizacji strategii transformacji cyfrowej. Jest to niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto jest związany z branżą handlu internetowego.
Książka jest szczególnie {pomocn|przydatn)a dla menedżerów, właścicieli firm oraz pracowników działów e-commerce i działów marketingu. Tytuł B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Autor Justyna Skorupska,Piotr Truszkowski Wydawnictwo PWN EAN 9788301231040 ISBN 9788301231040 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing Seria Marketing PWN Liczba stron 168 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka Wydanie 1