W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie danych odnajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę? firmy zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu przystępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi? „dostatek brandingu" to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Rezultatem jest nieszablonowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To nieszablonowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najkorzystniejszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najmocniej znane marki w Polsce, a także kulisy, jak były one budowane. Od najkorzystniejszych w branży dostanie ponadto know how, jak kreować lubiane i pożądane firmy. Książka posiada dużo eksperckich informacji, atrakcyjnych historii i przykładów z rynku. Jest to poręczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja korzystnych praktyk. Co więcej, ta unikatowa książka buduje forum podmiany opinii, platformę dialogu pomiędzy praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a kupujący będą mogli dokonywać świadomych wyborów. Tytuł różnorodność brandingu. Rozmowy z twórcami największych polskich marek Autor Adam Lis Wydawnictwo PWN EAN 9788301225773 ISBN 9788301225773 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing seria Marketing PWN ilość stron 152 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1
Biznes, ekonomia
PWN
Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek Pwn
66,24 zł
Promocja dla Ciebie!
Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 66,24 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy bazę sklepów on-line w naszej bazie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek Pwn Pwn z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 66,24 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 66,24 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek Pwn
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek Pwn | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | Pwn |
ISBN | 9788301225773 |
Autor | Lis Adam |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Ilość stron | 152 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 66,24 zł |
Najwyższa cena | 66,24 zł |
W bazie od | 17.11.2022 |
Data aktualizacji | 20.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji o zakupie.
nie udało się nam pobrać historycznych informacji na temat cen dla produktu Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek Pwn. Spróbuj proszę ponownie później.
nie udało się nam pobrać historycznych informacji na temat cen dla produktu Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek Pwn. Spróbuj proszę ponownie później.
Recenzje / opinie
Podziel się swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym klientom.
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek Pwn Pwn nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów przesyłki Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z komentarzami o firmie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog propozycji jest regularnie uaktualniana, co kilka minut.
-
Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek Pwn (oferta z TaniaKsiazka.pl)
★★★★★66,24 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Pwn
Produkty powiązane
57,71 zł
Pwn Cztery przyszłości
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
52,99 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
58,07 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Sprawdź promocje z sekcji biznes, ekonomia popularnych marek:
Ostatnio zaktualizowane:
- Zobaczyć niewidoczne. Jak chińskie firmy technologiczne chcą zdobyć świat
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
- Badanie potrzeb klienta
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
- Metoda PARA
Więcej nowości:
- Lekcje historii
- Rachunek kosztów
- Przywództwo pozytywne
- Otoczony przez oszustów
- Prywatyzacja bezpieczeństwa
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Ekonomika transportu dla potrzeb logistyka(i)
- P)oszukując homo "sapiens". Finansowy savoir-vivre
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy