Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość - cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości - i kształtują potrzeby odbiorców i tworzą świeże rynki. Kupujący natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując potrzebnych artykułów i usług, dostarczając tym samym danych rynkowej. Cykl ten został w pełni opisany w prezentowanej publikacji. Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie elementy komunikacji marketingowej, tj. Modele, funkcje, struktury i formy. Przedstawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane poprzez firmy i agencje. W tym celu podaje liczne, najszczególniej aktualne przykłady faktycznie zrealizowanych kampanii, pomiędzy innymi kampanię rebrandingu PZU z 2012 roku. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych i dziennikarstwa. Będzie ona znakomitym źródłem wiedzy dla pracowników działów marketingu, PR, a także agencji reklamowych. Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor jest kierownikiem Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, a także członkiem rad naukowych najszczególniej uznanych periodyków marketingowych: 'Marketing i Rynek', 'Handel Wewnętrzny'.
Biznes, ekonomia
PWN
Komunikacja marketingowa,100KS (749211)
77,85 zł
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 77,85 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy wiele sklepów on-line w naszym systemie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Komunikacja marketingowa,100KS (749211) PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 77,85 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 77,85 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Komunikacja marketingowa,100KS (749211)
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Komunikacja marketingowa,100KS (749211) | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | PWN |
ISBN | 9788301173906 |
Oprawa | miękka |
Autor | Jan W.Wiktor |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Ilość stron | 376 |
Rok wydania | 2013 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 77,85 zł |
Najwyższa cena | 77,85 zł |
W bazie od | 16.10.2013 |
Data aktualizacji | 20.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji o zakupie.
Przepraszamy, ale obecnie brak aktualnych danych na temat historii cen Komunikacja marketingowa,100KS (749211) (Biznes, ekonomia).
Przepraszamy, ale obecnie brak aktualnych danych na temat historii cen Komunikacja marketingowa,100KS (749211) (Biznes, ekonomia).
Recenzje / opinie
Opinia klientów jest dla nas bardzo istotna! Dodaj swoją recenzję tego produktu.
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
Prezentowane poniżej ceny dla produktu Komunikacja marketingowa,100KS (749211) PWN nie wliczają w siebie ekstra wydatków związanych z wysyłką. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie sklepu i dodaj do ceny możliwy koszt dostawy. Co kilkanaście minut następuje aktualizacja katalogu propozycji.
-
Komunikacja marketingowa,100KS (749211) (idź do TaniaKsiazka.pl)
★★★★★77,85 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia PWN
Produkty powiązane
57,71 zł
Pwn Cztery przyszłości
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
52,99 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
58,07 zł
Nlp w biznesie Helion
59,75 zł
Mt biznes Iq wzrostu
Przeglądaj promocje z sekcji biznes, ekonomia popularnych producentów:
Ostatnio zaktualizowane:
- Zobaczyć niewidoczne. Jak chińskie firmy technologiczne chcą zdobyć świat
- Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego
- Jałowy pieniądz. Historia kapitalizmu jako konfliktu między pracą a lichwą. Tom 2. Od Merkantylizmu do Marksa
- Tytani biznesu
- Czego nie powie ci księgowa
- Upowszechnianie transferu technologii w sieci
- I będziesz się rozwijał
- Badanie potrzeb klienta
- Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia
- Metoda PARA
Więcej nowości:
- Lekcje historii
- Rachunek kosztów
- Przywództwo pozytywne
- Otoczony przez oszustów
- Prywatyzacja bezpieczeństwa
- Szczęśliwy seksowny milioner
- Sztuka wojenna. Edycja kolekcjonerska
- Ekonomika transportu dla potrzeb logistyka(i)
- P)oszukując homo "sapiens". Finansowy savoir-vivre
- Podstawy przedsiębiorczości. Karty pracy. Klasa 2. Liceum i technikum. Zakres podstawowy