Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość - cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości - i kształtują potrzeby odbiorców i tworzą świeże rynki. Kupujący natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując potrzebnych artykułów i usług, dostarczając tym samym danych rynkowej. Cykl ten został w pełni opisany w prezentowanej publikacji. Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie elementy komunikacji marketingowej, tj. Modele, funkcje, struktury i formy. Przedstawia najnowsze praktyki promocyjne stosowane poprzez firmy i agencje. W tym celu podaje liczne, najszczególniej aktualne przykłady faktycznie zrealizowanych kampanii, pomiędzy innymi kampanię rebrandingu PZU z 2012 roku. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych i dziennikarstwa. Będzie ona znakomitym źródłem wiedzy dla pracowników działów marketingu, PR, a także agencji reklamowych. Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor jest kierownikiem Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, a także członkiem rad naukowych najszczególniej uznanych periodyków marketingowych: 'Marketing i Rynek', 'Handel Wewnętrzny'.
Biznes, ekonomia
PWN
Komunikacja marketingowa,100KS (749211)
73,82 zł
Wyjątkowa promocja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 73,82 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy wiele sklepów on-line w naszym systemie aby odszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Komunikacja marketingowa,100KS (749211) PWN z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 73,82 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 73,82 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Komunikacja marketingowa,100KS (749211)
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Komunikacja marketingowa,100KS (749211) | |
---|---|
Kategoria | Biznes, ekonomia |
Marka | PWN |
ISBN | 9788301173906 |
Oprawa | miękka |
Autor | Jan W.Wiktor |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Ilość stron | 376 |
Rok wydania | 2013 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 73,82 zł |
Najwyższa cena | 73,82 zł |
W bazie od | 16.10.2013 |
Data aktualizacji | 17.05.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność śledzenia historii zmian cen daje możliwość podejmowania przemyślanych decyzji o zakupie.
Przepraszamy, ale obecnie brak aktualnych danych na temat historii cen Komunikacja marketingowa,100KS (749211) (Biznes, ekonomia).
Przepraszamy, ale obecnie brak aktualnych danych na temat historii cen Komunikacja marketingowa,100KS (749211) (Biznes, ekonomia).
Recenzje / opinie
Opinia klientów jest dla nas bardzo istotna! Dodaj swoją recenzję tego produktu.
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Jeszcze nikt nie ocenił tego produktu. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!
Znalezione oferty w bazie
Prezentowane poniżej ceny dla produktu Komunikacja marketingowa,100KS (749211) PWN nie wliczają w siebie ekstra wydatków związanych z wysyłką. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie sklepu i dodaj do ceny możliwy koszt dostawy. Co kilkanaście minut następuje aktualizacja katalogu propozycji.
-
Komunikacja marketingowa,100KS (749211) (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★73,82 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia PWN
Produkty powiązane
67,12 zł
Jak zarządzać dużymi projektami
53,19 zł
Pwn Cztery przyszłości
Inne z kategorii Biznes, ekonomia
46,99 zł
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Przeglądaj promocje z sekcji biznes, ekonomia popularnych producentów:
Popularne marki:
Biznes, ekonomia
Cedewu,
Biznes, ekonomia
Difin,
Biznes, ekonomia
MT Biznes,
Biznes, ekonomia
Naukowe Sophia,
Biznes, ekonomia
One press,
Biznes, ekonomia
One press / helion,
Biznes, ekonomia
PWE,
Biznes, ekonomia
Poltext,
Biznes, ekonomia
Wolters Kluwer,
Biznes, ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ostatnio zaktualizowane:
- Pietra rivoli Śladami t-shirta
- Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł
- Strat to Action. Metoda Kaizen™: od strategii do działania
- Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego
- Neuronauka konsumencka. Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
- Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi
- Polityka pieniężna Europejskiego Banku Centralnego i Systemu Rezerwy Federalnej w latach 2000-2017
- Od Las Vegas do Wall Street. O tym, jak pokonałem kasyno oraz rynek
- Logistyka. Wybrane zagadnienia
- Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem
Więcej nowości:
- Uliczny ekonomista.15 ekonomicznych lekcji, które powinien poznać każdy obywate
- Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji... t.2 Fundacja na rzecz czystej energii
- W litanijnym śpiewie
- Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
- Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii
- Lubelsko-warszawska debata o projekcie Kodeksu rolnego
- Sprawność przedsiębiorstw w warunkach niepewności. Teoria i praktyka
- Konsumpcja odpowiedzialna - wyzwania dla zarządzania rozwojem
- Dehumanizujące aspekty zautomatyzowanych procesów
- Metawersum. Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej