Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy bez dwóch zdań decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, iż decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – poprzez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej.
To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z konwencjonalnej ekonomii, która jest błyskotliwa jako model teoretyczny, lecz zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami.
demonstruje czytelne i poręczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują nieoczekiwanek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wydobywać wnioski.
A na ogół to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach.
Zakupach rozumianych szerzej aniżeli wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co powoduje, iż kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora Tytuł Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy Autor Piotr Bucki Wydawnictwo PWN EAN 9788301223243 ISBN 9788301223243 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing kolekcja Marketing PWN ilość stron 380 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1