Storytelling to narzędzie znane i stosowane typowo w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.
Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera"Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak przeróżne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady,także w trakcie prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy w trakcie autoprezentacji lub rozmów networkingowych.
Książka została napisana dla wszelkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To potrzebne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.