Książkę polecają:
- dr Lidia Czarkowska
- Piotr Cieszewski
- dr Paweł Fortuna
- dr Joanna Heidtman
- prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak
- Nikolay Kirov
- Paweł Motyl
- dr hab. Mikołaj Pindelski
- prof. SGH - Jacek Rozenek
- Jacek Santorski
- Aleksandra Ślifirska
Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat danych zwrotnej z perspektywy jednostkowej, zespołowej i firmowej. Ukazuje szczególnie celne modele, schematy, które mogą zostać zaimplementowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie żeby właściwie różnicować sposób jej udzielania. Nad wyraz ważna jest też perspektywa tego, jak odbieramy dane zwrotne, a także jak je odbierać, aby były źródłem nauki, refleksji żeby motywowały nas do pożądanej zmiany.
Dzięki lekturze tej książki poznasz:
- metody i formuły feedbacku do użycia w rozmaitych sytuacjach,
- badania nad wykorzystaniem feedbacku w zróżnicowanych firmach i zespołach,
- formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia marki dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów i indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.