Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej
Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej
Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej

19,95 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 19,95 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość e-sklepów w naszej bazie aby odszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 19,95 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 19,95 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788381429375
  • miękka
  • Patrycja Mizera-Pęczek
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 178
  • 2020

Opis Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej

Przedmiotem refleksji teoretycznej i badań empirycznych w monografii są procesy rekrutacji i selekcji artystów z uwzględnieniem aspektów twórczości organizacyjnej. Podjęto próbę zidentyfikowania, kim są osoby odpowiedzialne za tworzenie obsad widowisk artystycznych i jakimi metodami i instrumentami posługują się w pracy zawodowej.

Rozpoznano źródła pomysłów i inspiracji do przeprowadzenia procesów rekrutacji i selekcji oraz opisano przebieg tych procesów.Choć niemożliwy jest transfer specyficznych – niejednokrotnie niekonwencjonalnych – technik rekrutacji i selekcji ze sfery sztuki do sfery biznesu, to pewne cechy twórczości organizacyjnej procesów rekrutacji i selekcji stanowią uniwersalny kanon.

Monografia może więc być jednocześnie źródłem cennych wskazówek dla pracowników sektora kultury, jak i niebanalną egzemplifikacją dla menedżerów innego typu organizacji.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788381429375
Oprawa miękka
Autor Patrycja Mizera-Pęczek
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 178
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 19,95 zł
Najwyższa cena 19,95 zł
W bazie od 17.06.2020
Data aktualizacji 11.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania mądrych decyzji zakupowych.

Obecnie nie posiadamy historycznych danych dotyczących ceny dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, które są pokazane poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów przesyłki. Przed zakupem, zorientuj się w renomie sklepu i pamiętaj o możliwości doliczenia innych kosztów. Lista sklepów jest odświeżana co kilka / kilkanaście minut.

  • Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Rekrutacja i selekcja artystów w kontekście twórczości organizacyjnej Sklep on-line
    ★★★★★
    19,95 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding krótkie wprowadzenie 29
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Umysł, mózg i wolna wola Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Influencer Marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...