Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmodyfikowana wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.
Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, wielokrotnie nagradzany za swoje sukcesy krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się sporym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu.
Niniejsza książka skierowana jest typowo do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo,dużo z poruszanych w niej tematów będzie przydatnych każdemu, bo choćby nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, w trakcie zakupów, spotkań towarzyskich, czy w domu rodzinnym.
Jeśli choćby niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam. Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, lecz których wykorzystanie w praktyce nie zawsze jest nietrudne, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi poprzez autora.
Omawia on taktyki wykorzystywane przez doświadczonych negocjatorów, a także metody ich kontrowania. Pokaźna ilość zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę.
Osiągnij sukces w negocjacjach, pozostawiając jednocześnie drugą stronę z poczuciem wygranej! Roger Dawson, światowej sławy negocjator i prelegent, za swoje osiągnięcia oratorskie otrzymał szereg nagród, w tym dwie najważniejsze przyznawane przez Amerykańskie Stowarzyszenie Mówców.
Magazyn „Success Magazine” nadał mu tytuł „Czołowego Negocjatora Ameryki”. Ma on zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i funkcjonalne doświadczenie w zarządzaniu znacznymi korporacjami. Był m.in. Prezesem jednej z największych kalifornijskich firm zajmujących się obrotem nieruchomościami, mającej 28 pododdziałów.
Szkolił kadrę zarządzającą i doradzał przedstawicielom takich firm, jak General Motors, Xerox, Merck, Abbott, Nestle, Black & Decker, Merrill Lynch, IBM, PricewaterhouseCoopers, ABB, Cadbury, Hewlett-Packard, 3M, Prudential, Nationwide i AT&T.
Jest autorem 12 książek bijących rekordy sprzedaży na całym świecie. W polskiej wersji językowej ukazały się m.in. Techniki produktywnego przekonywania dla biznesmenów, Sekrety podejmowania słusznych decyzji, Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki oraz Rozwiążesz każdy problem.