Do usprawnienia organizacji pracy można podejść na najróżniejsze sposoby. Najważniejsze jest to, iż te proste i dobrze przemyślane sposoby można szybko, sprawnie i efektywnie wykorzystać w praktyce. Pięć zasad samoorganizacji, które tu prezentujemy, zostało opracowanych tak, żeby spełniały powyższe założenia.
Opierają się one na bogatym doświadczeniu, które autorzy zdobywali poprzez sporo lat. Zrobisz wyraźnie więcej w krótszym czasie - i masz więcej wolnego. Będziesz bardziej efektywny. Twoja jakość życia widocznie się poprawi.
To sprawi, że będziesz szczęśliwy, a to nas cieszy! Życzymy ci owocnej lektury! Czy wracasz po pracy do domu z poczuciem, że nie zrobiłeś nic, co zaplanowałeś$376 Czy chcesz wiedzieć, jak możesz lepiej i bez wysiłku zorganizować swoją pracę$377 Ta książka pokaże ci pięć sprawdzonych w praktyce zasad samoorganizacji, które pomogą ci odnieść sukces w pracy.
W ciągu zaledwie 30 minut dowiesz się tutaj: - jak zyskać dużo czasu, - jak wyłączyć perfekcjonizm, czyli,,hamulec sukcesu", - jak odróżnić ważne od pilnych, - jak profesjonalnie organizować spotkania, - jak zrobić przejrzysty harmonogram.