W "Sile prawidłowych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej mocne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą sferę twojego życia.
Ken Blanchard, współautor "Jednominutowego menedżera" i "Przywództwa wyższego stopnia"
W Białym Domu nauczyłem się odpowiadać na rozmaite pytania,za każdym razem twierdziłem, iż najtrudniejsze jest zadanie tego właściwego. Andrew i Jerry opanowali tę sztukę. To książka potrzebna, żeby skorzystać z potencjału udanej komunikacji. Lektura obowiązkowa!
Mike McCurry, były rzecznik prasowy prezydenta Billa Clintona
Wykorzystaj potencjał dobrych pytań!
Jak sądzisz, co przykuwa uwagę potencjalnego klienta lub wywiera trwałe wrażenie na niedawno poznanej osobie? Panuje powszechne przekonanie, że klientów zdobywa się dzięki sprytowi i refleksowi, zaś spektakularność – umiejętność doboru optymalnych słów – zjednuje sympatię innych. Nasza książka usiłuje przekonać, że zadawanie celnych pytań jest o niemało ważniejsze niżeli posiadanie gotowej odpowiedzi.
To bezusterkowy sposób, aby zdobywać coraz to nowych klientów, pogłębiać relacje z nimi i opanować umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi o mnóstwo szybciej, niżeli wydawało się to realne. Dowiesz się z niej, jak wykorzystywać pytania prowokujące do myślenia. Dostarczy ci narzędzi, z pomocą których będziesz mógł dotrzeć do serc i umysłów napotykanych osób. W trzydziestu pięciu inspirujących rozdziałach poznasz fascynujących ludzi. Dzięki niebanalnym, wziętym z życia historiom zorientujesz się, w jaki sposób wykorzystano każde z korzystnych pytań i jaki odniosło to skutek.
Poznasz jedno motywujące pytanie zadane przez Steve’a Jobsa, które doprowadziło do przełomu w pracach nad komputerem osobistym Macintosha. Lecz też jedno niezadane, które kosztowało znaną markę utratę nad wyraz ważnego kontraktu. A także inne, nie mniej niebanalne i przydatne.
Umiejętność wykorzystywania potencjału zawartego w pytaniach może niezaprzeczalnie powiększyć twoją wydajność w działaniu i w realizacji spraw natury osobistej. Ta książka pomoże ci stwarzać i pogłębiać relacje. Sprzedawać więcej produktów, usług czy pomysłów. Motywować innych do rozszerzonego wysiłku, który wydawał się im nierealny. Wydajniej wywierać wpływ na klientów, współpracowników i znajomych.