Część I. Kapitał społeczny | 9
Zarządzanie kapitałem społecznym organizacji – aspekty strukturalne
(Wojciech Czakon) | 9
zastosowanie analizy sieciowej w badaniach kapitału społecznego
(Patrycja Klimas) | 22
Wpływ sieci na wyniki przedsiębiorstwa
(Anna Sankowska) | 40
Część II. Kultura | 53
Lean management w pięciu wymiarach kultury
(Marta Rygowska, Anna Sankowska) | 53
Kultura organizacyjna firm sektora IT
(Agnieszka Postuła) | 72
Cześć III. Społeczna odpowiedzialność | 89
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw: instytucje, aktorzy, procesy
(Marta Strumińska-Kutra) | 89
Studium przypadku. Kształtowanie odpowiedzialności przedsiębiorstwa. Między konfliktem a kooperacją
(Marta Strumińska-Kutra) | 111
Instrumenty wdrażania jednostajnego rozwoju i ich wykorzystanie w polskich
przedsiębiorstwach produkcyjnych
(Tomasz Nitkiewicz) | 118