Książka została wyszczególniona w kwartalnym przeglądzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury
Twój startup - instrukcja obsługiTa książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, żeby następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najkorzystniejszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy... Ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu.
Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów zezwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali również dla Ciebie listy kontrolne, {pomocn|przydatn)e przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.
Wywiad z Bobem Dorfem cz. II: oglądaj
Wywiad z Bobem Dorfem cz. III: oglądaj
Patroni wydania: