Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408)
Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408)
Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408)
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408)

27,28 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 27,28 zł

Przejrzeliśmy wiele internetowych sklepów w naszej bazie aby odnaleźć najlepszą ofertę dla Ciebie. Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408) Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 27,28 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 27,28 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788380880931
  • miękka
  • Monika Słupińska
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 206
  • 2016

Opis Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408)

Przyjęcie terytorialnego paradygmatu rozwoju za podstawę analiz procesów rozwojowych stawia w nowym świetle pytanie o współczesne uwarunkowania dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. Terytorium w jego nowym rozumieniu to unikalna konstrukcja społeczna, oparta na relacjach pomiędzy aktorami lokalnymi. Relacje te, będące rezultatem wspólnych doświadczeń, wartości i zaufania, przyczyniają się do budowania przestrzeni społeczno-gospodarczej, w której wszyscy zainteresowani uczestniczą w produkowaniu i wdrażaniu polityk rozwoju.
Niniejsza publikacja w sposób szczególny koncentruje się na roli, jaką w tym kontekście pełni kapitał społeczny, oraz na współczesnych metodach sterowania procesem rozwoju terytorium (governance).
Publikacja adresowana jest do środowisk akademickich zainteresowanych problematyką dotyczącą terytorium, jego istoty, specyfiki, czynników mających wpływ na jego tworzenie i roli, jaką odgrywają czynniki terytorialne w rozwoju przedsiębiorstw. Odbiorcami książki mogą być także instytucje odpowiedzialne za kształtowanie i wdrażanie polityk rozwojowych, w realizację których mogłyby w większym stopniu być zaangażowane podmioty regionalne i lokalne

Kod paskowy: 9788380880931
Autorzy: Słupińska Monika
Kod wydawcy: 23368
Format: 16.7x23.9
Głębokość (mm): 10
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408)
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788380880931
Oprawa miękka
Autor Monika Słupińska
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 206
Rok wydania 2016
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 27,28 zł
Najwyższa cena 27,28 zł
W bazie od 07.12.2016
Data aktualizacji 11.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji zakupowych.

nie udało się nam zebrać archiwalnych danych na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408). Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408) Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki. Zanim zdecydujesz, gdzie zrobić zakup, zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Katalog sklepów z ofertami jest cyklicznie aktualizowana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408) (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Terytorialne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw,475KS (6603408) Sklep on-line
    ★★★★★
    27,28 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding krótkie wprowadzenie 29
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Umysł, mózg i wolna wola Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Influencer Marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...