Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

38,19 zł

Wyjątkowa promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 38,19 zł

Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w naszej bazie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 38,19 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 38,19 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788381428774
  • broszurowa
  • Marika Świeszczak
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 222
  • 2020

Opis Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku

Sferą niezwykle wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i grywalizacja, których podstawowym celem jest dotarcie do klienta z określonym komunikatem na temat produktu albo usługi bankowej.

Reklamy należą do tradycyjnych narzędzi kształtowania relacji z konsumentami, zaś grywalizacja reprezentuje postępowy, a choćby innowacyjny trend komunikacji marketingowej. Obie te formy - reklamy i grywalizacja - posługują się innymi sposobami oddziaływania na klientów, a na skutek czego w różnym stopniu wpływają na ich decyzje i poziom zaufania do banku.

Grywalizacja jest mniej znanym narzędziem komunikacji, dlatego mniejsza jest, w porównaniu do reklam, świadomość konsumentów dotycząca wpływu mechanizmów grywalizacji na ich decyzje zakupowe. Jeśli jednak klienci zdają sobie sprawę, iż są poddawani działaniu owych mechanizmów, może to w jakimś stopniu przekładać się na ich zaufanie do banku.

Głównym celem monografii są rozważania na temat wpływu reklam i grywalizacji na zaufanie klientów do banków, a w dalszej kolejności na ich decyzje zakupowe. W książce przedstawiono mechanizmy kształtowania relacji z konsumentami na przykładzie działań marketingowych mBanku, jedynego banku w Polsce, który wdrożył w swym systemie transakcyjnym grywalizację, a oprócz tego jego komunikaty reklamowe wyróżniają się pewnym poziomym niestandardowości w całokształcie działań instytucji finansowych.

Publikacja stanowi znaczny wkład w rozwój literatury przedmiotu, zaś wnioski z części badawczej mogą przyczynić się do ulepszania działalności marketingowej banków. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788381428774
Oprawa broszurowa
Autor Marika Świeszczak
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 222
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 38,19 zł
Najwyższa cena 38,19 zł
W bazie od 20.05.2020
Data aktualizacji 11.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala na podejmowanie świadomych decyzji o zakupie.

Obecnie nie posiadamy danych historycznych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Napisz, co o nim myślisz.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych poniżej ofert dla Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i przesyłki Zanim zdecydujesz, gdzie kupić produkt, zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Katalog propozycji cenowych jest odświeżana co kilka / kilkanaście minut.

  • Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku Sklep on-line
    ★★★★★
    38,19 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding krótkie wprowadzenie 29
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Umysł, mózg i wolna wola Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Influencer Marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...