Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!
UX writing, choć jest terminem angielskim, na prawidłowe rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały za każdym razem i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak korzystne, jak aktualnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może choćby zadowoleniem.
Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się skomplikowane - i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, stosownie zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i przejrzystych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, iż UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?
Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bezproblemowo użyć do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.