Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym
Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym
Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym

Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym

46,80 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 46,80 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów online w bazie danych Docero aby odszukać najlepszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym Wojciech Grzegorczyk z kategorii audiobooki kupisz w cenie 46,80 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Cena 46,80 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788326453915
  • Wojciech Grzegorczyk
  • Wolters Kluwer Polska SA
  • 308
  • 2013

Opis Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym

Tytuł Marketing na rynku międzynarodowym Autor Wojciech Grzegorczyk Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5391-5 kolekcja Akademicka. Ekonomia Rok wydania 2013 ilość stron 308 Format pdf Spis treści O autorze
str. 9

Wstęp
str. 11

1. Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego
str. 13

Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw
str. 13

Pojęcie marketingu międzynarodowego i jego elementy
str. 19

2. Badania marketingowe rynku międzynarodowego
str. 24

Pojęcie i specyfika badań
str. 24

warianty badań
str. 27

Źródła danych i metody badań
str. 40

3. Etapy strategii na rynku międzynarodowym
str. 50

Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa
str. 50

Ocena i selekcja rynków zagranicznych
str. 56

Określenie celów działania na rynku zagranicznym
str. 56

Ustalenie sposobów wejścia na rynek zagraniczny
str. 57

Ustalenie działań użytecznych przedsiębiorstwa
str. 58

Koordynacja działań
str. 62

Realizacja strategii i kontrola
str. 63

4. Wejście przedsiębiorstwa na wybrane rynki zagraniczne
str. 65

Ocena i selekcja rynków zagranicznych
str. 65

Formy wejścia
str. 73

5. Charakterystyka form działania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
str. 79

Działania eksportowe
str. 79

Handel wymienny
str. 86

Wybrane typy ryzyka transakcji eksportowych i sposoby jego ograniczania
str. 89

Działania kooperacyjne bez zaangażowania kapitału
str. 91

Działania kooperacyjne z zaangażowaniem kapitału
str. 95

Inwestycje bezpośrednie
str. 101

6. Strategie użyteczne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym
str. 106

Strategie marketingowe
str. 106

Pozostałe strategie poręczne
str. 115

7. Strategia marketing mix na rynku międzynarodowym i jej komponenty
str. 120

Polityka towaru
str. 121

Polityka cenowa
str. 139

Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym
str. 165

Polityka promocji przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym i jej części
str. 183

8. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym
str. 204

Podział organizacyjnych struktur marketingu
str. 205

9. Strategie ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne. Studia przypadków
str. 215

Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
str. 215

Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw
str. 217

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
str. 219

Grupa Maspex Wadowice
str. 223

Grupa Mokate
str. 225

Amica Wronki SA
str. 227

Grupa Selena
str. 231

Toruńskie Zakłady tworzyw Opatrunkowych SA
str. 234

Grupa Can-Pack
str. 236

Polskie przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej (Dr Irena Eris, Kolastyna)
str. 238

Solaris Bus & Coach
str. 244

Polskie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej (Grupa Forte, Grupa Nowy styl)
str. 247

Polskie przedsiębiorstwa z branży odzieżowej i obuwniczej (LPP SA, Redan, Gino Rossi
str. 251

Grupa Atlas SA
str. 259

Grupa Koelner
str. 263

10. Strategie marketingowe zagranicznych firm na rynku międzynarodowym. Studia przypadków
str. 265

McDonald's Corporation
str. 265

IKEA
str. 268

Nike Inc.
str. 270

Avon
str. 274

Benetton Group
str. 276

Koncern Bertelsmann na polskim rynku
str. 279

Strategia wejścia na polski rynek marki Stollwerck
str. 282

Strategia wejścia na polski rynek marki Cadbury
str. 284

Strategia wejścia na polski rynek firm Algida i Schöller
str. 286

Zakończenie
str. 289

Literatura
str. 293

Indeks
str. 301

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788326453915
Autor Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA
Ilość stron 308
Rok wydania 2013
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 46,80 zł
Najwyższa cena 46,80 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 26.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala Ci podejmować przemyślane decyzje o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale obecnie brak dostępnych informacji o historii cen produktu Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Nie mamy jeszcze opinii na temat tego produktu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym Wojciech Grzegorczyk nie zawierają w sobie potencjalnych kosztów pakowania i przesyłki Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Aktualizacja listy sklepów z ofertami następuje co kilka - kilkanaście minut.

  • Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Wojciech grzegorczyk Marketing na rynku międzynarodowym Sklep on-line
    ★★★★★
    46,80 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wojciech Grzegorczyk

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...