ROZDZIAŁ 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej
1.1. Istota i części procesu komunikacji 13
1.2. Modele komunikacji społecznej – komponenty charakterystyki i implikacje dla marketingu 24
1.3. Modele komunikacji marketingowej 41
1.3.1. Model komunikacji interpersonalnej 41
1.3.2. Model komunikacji masowej 44
1.3.3. Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym 45
ROZDZIAŁ 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej – funkcje i struktury 49
2.1. Promocja a komunikacja marketingowa – pojęcie i zakres 49
2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej 55
2.3. Znaczenie komunikacji dla uczestników cyklu 64
2.4. Morfologia systemu komunikacji marketingowej 69
2.4.1. Struktura i instrumenty 69
2.4.2. Płaszczyzny i wymiary integracji 77
2.5. Instrumenty komunikacji w kombinacji marketingu mix: związki i zależności 82
ROZDZIAŁ 3. Formy komunikacji interpersonalnej 92
3.1. Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna 92
3.2. Specyfika i funkcje promocji osobistej 99
3.3. Promocja osobista a proces obsługi nabywcy 110
3.4. Komponenty i kody komunikacji niewerbalnej 118
3.5. Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej 122
ROZDZIAŁ 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej 127
4.1. Reklama 127
4.1.1. Istota reklamy w świetle teorii komunikacji 127
4.1.2. Modele percepcji przekazu reklamowego 136
4.1.3. Funkcje i rodzaje reklamy 147
4.1.4. Media w transmisji przekazu reklamowego 152
4.1.5. Kryteria wyboru form i środków reklamy 173
4.1.6. Styl i zasady stylizacji reklamy – rozstrzygnięcia strategiczne 179
4.1.7. Etyczne aspekty przekazu reklamowego 195
4.2. Promocja dodatkowa 205
4.2.1. Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej 205
4.2.2. Typy i instrumenty promocji uzupełniającej 213
4.3. Public relations 224
4.3.1. Public relations jako platforma komunikacji marketingowej – ujęcie modelowe 224
4.3.2. Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu 232
4.3.3. Grupy odniesienia i instrumenty public relations 238
ROZDZIAŁ 5. Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym 248
5.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci 248
5.2. Przesłanki rozwoju i parametry komunikacji wirtualnej 252
5.3. Instrumenty komunikacji on-line 261
5.3.1. Przekroje klasyfikacji 261
5.3.2. Witryny www 265
5.3.3. Serwisy społecznościowe 272
5.3.4. Blogi i grupy dyskusyjne 279
5.3.5. Display – formaty reklamy internetowej 282
5.3.6. Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa 288
5.3.7. Poczta elektroniczna 294
ROZDZIAŁ 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej – organizacja i zarządzanie 300
6.1. Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu – wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej 300
6.2. Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem 310
6.2.1. Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej 311
6.2.2. Identyfikacja targetu – adresatów kampanii 316
6.2.3. Ustalanie budżetu kampanii 324
6.2.4. Określenie kombinacji instrumentów komunikacji 331
6.2.5. Ocena efektów kampanii komunikacji 337
6.3. Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej – dualizm roli nadawcy 350
6.3.1. Funkcje i warianty agencji 352
6.3.2. Organizacja wewnętrzna agencji reklamy 358
6.3.3. Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy 363
Literatura 365