Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu
Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu
Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu
Audiobooki Wydawnictwo Naukowe PWN

Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu

66,98 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 66,98 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość sklepów online w bazie danych aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie. Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii audiobooki kupisz w cenie 66,98 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 66,98 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301193256
  • Jan W. Wiktor
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 417
  • 2017

Opis Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu

Tytuł Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu Autor Jan W. Wiktor Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19325-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 ilość stron 376 Format epub, mobi Spis treści Wprowadzenie 7

ROZDZIAŁ 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej

1.1. Istota i części procesu komunikacji 13
1.2. Modele komunikacji społecznej – komponenty charakterystyki i implikacje dla marketingu 24
1.3. Modele komunikacji marketingowej 41
1.3.1. Model komunikacji interpersonalnej 41
1.3.2. Model komunikacji masowej 44
1.3.3. Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym 45

ROZDZIAŁ 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej – funkcje i struktury 49

2.1. Promocja a komunikacja marketingowa – pojęcie i zakres 49
2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej 55
2.3. Znaczenie komunikacji dla uczestników cyklu 64
2.4. Morfologia systemu komunikacji marketingowej 69
2.4.1. Struktura i instrumenty 69
2.4.2. Płaszczyzny i wymiary integracji 77
2.5. Instrumenty komunikacji w kombinacji marketingu mix: związki i zależności 82

ROZDZIAŁ 3. Formy komunikacji interpersonalnej 92

3.1. Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna 92
3.2. Specyfika i funkcje promocji osobistej 99
3.3. Promocja osobista a proces obsługi nabywcy 110
3.4. Komponenty i kody komunikacji niewerbalnej 118
3.5. Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej 122

ROZDZIAŁ 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej 127

4.1. Reklama 127
4.1.1. Istota reklamy w świetle teorii komunikacji 127
4.1.2. Modele percepcji przekazu reklamowego 136
4.1.3. Funkcje i rodzaje reklamy 147
4.1.4. Media w transmisji przekazu reklamowego 152
4.1.5. Kryteria wyboru form i środków reklamy 173
4.1.6. Styl i zasady stylizacji reklamy – rozstrzygnięcia strategiczne 179
4.1.7. Etyczne aspekty przekazu reklamowego 195
4.2. Promocja dodatkowa 205
4.2.1. Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej 205
4.2.2. Typy i instrumenty promocji uzupełniającej 213
4.3. Public relations 224
4.3.1. Public relations jako platforma komunikacji marketingowej – ujęcie modelowe 224
4.3.2. Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu 232
4.3.3. Grupy odniesienia i instrumenty public relations 238

ROZDZIAŁ 5. Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym 248

5.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci 248
5.2. Przesłanki rozwoju i parametry komunikacji wirtualnej 252
5.3. Instrumenty komunikacji on-line 261
5.3.1. Przekroje klasyfikacji 261
5.3.2. Witryny www 265
5.3.3. Serwisy społecznościowe 272
5.3.4. Blogi i grupy dyskusyjne 279
5.3.5. Display – formaty reklamy internetowej 282
5.3.6. Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa 288
5.3.7. Poczta elektroniczna 294

ROZDZIAŁ 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej – organizacja i zarządzanie 300

6.1. Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu – wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej 300
6.2. Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem 310
6.2.1. Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej 311
6.2.2. Identyfikacja targetu – adresatów kampanii 316
6.2.3. Ustalanie budżetu kampanii 324
6.2.4. Określenie kombinacji instrumentów komunikacji 331
6.2.5. Ocena efektów kampanii komunikacji 337
6.3. Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej – dualizm roli nadawcy 350
6.3.1. Funkcje i warianty agencji 352
6.3.2. Organizacja wewnętrzna agencji reklamy 358
6.3.3. Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy 363

Literatura 365

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301193256
Autor Jan W. Wiktor
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 417
Rok wydania 2017
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 66,98 zł
Najwyższa cena 66,98 zł
W bazie od 01.05.2017
Data aktualizacji 07.11.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen pozwala na podejmowanie przemyślanych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, na chwilę obecną brak aktualnych danych z historią cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o produkcie! Twoje doświadczenie może pomóc innym kupującym.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu Wydawnictwo Naukowe PWN, które są przedstawione poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów wysyłki. Zanim wybierzesz, gdzie zakupić produkt, zapoznaj się z opiniami na temat sklepu i uwzględnij warunki dostawy. Aktualizacja listy sklepów z ofertami odbywa się co kilkanaście minut.

  • Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo naukowe pwn Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu Sklep on-line
    ★★★★★
    66,98 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Gawędy o sztuce xiii-xv wiek Wydawnictwo naukowe pwn
Wydawnictwo Naukowe PWN
Główne nurty marksizmu, t. 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mosty ruchome
Wydawnictwo Naukowe PWN
62,46 zł

Mosty ruchome

Homo przypadkiem sapiens
Wydawnictwo Naukowe PWN
Energetyka wodorowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo naukowe pwn Poza ziemię
Wydawnictwo Naukowe PWN
Moja pierwsza mitologia. tom 2
Wydawnictwo Naukowe PWN

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...