Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn
Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn
Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn
Audiobooki Wydawnictwo Naukowe PWN

Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn

65,55 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 65,55 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów on-line w naszej bazie aby odszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii audiobooki kupisz w cenie 65,55 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Przedstawiona cena 65,55 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 9788301202873
  • praca zbiorowa
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
  • 256
  • 2018

Opis Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn

Tytuł Marketing w erze technologii cyfrowych Podtytuł progresywne koncepcje i wyzwania Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20287-3 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 256 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 9 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 13 Wprowadzenie 15 1.1. Cyfrowa transformacja 16 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja 18 1.3. Marketing a technologia 20 1.3.1. Technologie mobilne 21 1.3.2. Internet Rzeczy 22 1.3.3. Media społecznościowe 22 1.3.4. Sztuczna inteligencja 24 1.4. Marketing a metody zarządzania 27 1.5. Marketing a organizacja działań 29 1.6. Przyszłość marketingu 31 Podsumowanie 33 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) 35 Wprowadzenie 37 2.1. Przekleństwem jest żyć w niebanalnych czasach 37 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania 41 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające 43 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej 48 Podsumowanie 54 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy rozmiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 57 Wprowadzenie 59 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych 60 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości 71 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji 76 Podsumowanie 79 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) 81 Wprowadzenie 83 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technice cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności 83 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 86 4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 90 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – części web-analityki 95 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 96 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 98 4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 101 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics 103 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 105 Podsumowanie 107 5. Producent w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 109 Wprowadzenie 111 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 111 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 113 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 118 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 119 5.5. Wartości tworzą pozycję marki 122 5.6. Tożsamość i wizerunek producenta 126 5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 127 5.8. Lokalizacja firmy na rynku 4.0 129 Podsumowanie 132 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 133 Wprowadzenie 135 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 135 6.1.1. Formy i techniki wywiadów 135 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 137 6.1.3. Wykorzystanie technologii przenośnej w analizie psychograficznej 140 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych użytkowników 142 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 142 6.3. Rola technice informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 144 6.4. Big Data w analityce marketingowej 146 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań 146 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu 148 6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie informacji marketingowych 149 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 152 6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej 154 6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 154 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w wykorzystywaniu analityki marketingowej 155 Podsumowanie 156 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 157 Wprowadzenie 159 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 160 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji 164 7.3. Rola wiedzy i danych w zarządzaniu inteligentną organizacją 166 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 168 7.5. Zastosowanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych 172 Podsumowanie 184 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 185 Wprowadzenie 187 8.1. Przesłanki i kierunki zmian 187 8.2. Istota innowacji 191 8.3. Charakterystyka aktywności progresywnej poprzez osiągane wyniki 194 8.4. Zarządzanie innowacjami 197 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami 202 Podsumowanie 209 9. Oczami praktyków 211 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 213 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 214 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii 215 9.1.3. Mikrotrendy 220 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 225 9.2.1. Duch w maszynie 225 9.2.2. Dane 229 9.2.3. Algorytmy 230 9.2.4. Sprzęt 232 9.2.5. SISO 232 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? 233 9.2.7. Telefon od Absolutu 235 9.3. Trzy rozmiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) 237 Epilog 245 O Autorach 247 Bibliografia 255 Netografia 267

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn
Kategoria Audiobooki
Marka Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN 9788301202873
Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron 256
Rok wydania 2018
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 65,55 zł
Najwyższa cena 65,55 zł
W bazie od 27.10.2018
Data aktualizacji 20.05.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność śledzenia zmian cen pozwoli Ci podejmować.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną nie ma aktualnych informacji o historii cen produktu.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim sądzisz.

Jeszcze nikt nie ocenił Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn. Bądź pierwszy i dodaj swoją opinię!

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla produktu Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn Wydawnictwo Naukowe PWN nie wliczają w siebie ekstra wydatków związanych z przesyłką. Przed wyborem miejsca zakupu produktu, zapoznaj się z oponiami o sklepie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Co kilkanaście minut następuje aktualizacja katalogu sklepów.

  • Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing w erze technologii cyfrowych Wydawnictwo naukowe pwn Sklep on-line
    ★★★★★
    65,55 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Naukowe PWN

Produkty powiązane

Gawędy o sztuce xiii-xv wiek Wydawnictwo naukowe pwn
Wydawnictwo Naukowe PWN
Główne nurty marksizmu, t. 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mosty ruchome
Wydawnictwo Naukowe PWN
65,55 zł

Mosty ruchome

Awiezer. wyznania maskila
Wydawnictwo Naukowe PWN
Homo przypadkiem sapiens
Wydawnictwo Naukowe PWN
Energetyka wodorowa
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydawnictwo naukowe pwn Poza ziemię
Wydawnictwo Naukowe PWN

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...