Tytuł Neuromarketing Podtytuł 100 szybkich, przystępnych i tanich sposobów na przekonanie klienta Autor Roger Dooley Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18453-7 Rok wydania 2015 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 320 Format mobi, epub Spis treści Wstęp. Dlaczego neuromarketing 9 Podziękowania 15 1. Kieruj ofertę do 95% mózgu klienta 17 CZĘŚĆ 1 Neuromarketing produktu i ceny 19 2. Ból płacenia 20 3. Nie sprzedawaj jak w restauracji sushi 23 4. Wizualizacja pieniędzy 25 5. Kotwica w górę! 28 6. Wino, ceny i kryteria 34 7. Ustalaj ceny dokładnie 37 8. Wabiki produktowe i cenowe 39 9. A może kompromis? 44 10. Ogranicz dobór, zwiększ sprzedaż 46 CZĘŚĆ 2 Neuromarketing sensoryczny 51 11. Wykorzystuj wszystkie zmysły 52 12. Czy Twój marketing pachnie 54 13. Ucz się od kawy 60 14. Muzyka zmienia obyczaje 63 15. Dźwięk Twojej firmy 65 16. Wykorzystaj efekt wody kolońskiej 68 17. Śmierdzący, ale zapadający w pamięć 70 18. Bierz przykład z jogurtu 72 CZĘŚĆ 3 Branding neuromarketingowy 75 19. Neurony, które odpalają się razem… 77 20. Kto potrzebuje uwagi 80 21. Pasja zatrudniania 86 22. Stwórz wroga 88 CZĘŚĆ 4 Neuromarketing w druku 93 23. Papier i emocje 94 24. Żywe, drukowane obrazy zmieniają pamięć 97 25. Waga papieru 99 26. Używaj prostych czcionek 101 27. Kiedy zacząć komplikować 103 28. Pamiętna złożoność 105 CZĘŚĆ 5 Marketing obrazkowy 107 29. Dodaj bobasy! 108 30. Spójrz tu, dziecino! 110 31. Pretty woman 112 32. Urok bikini 114 33. Zdjęcia rozszerzają empatię 117 CZĘŚĆ 6 Marketing lojalności i zaufania 119 34. Buduj lojalność jak George Bailey 120 35. Programy lojalnościowe 123 36. Lojalność, szczury i Twoi klienci 126 37. Zaufanie i lojalność przychodzą z czasem 128 38. Osiem słów budujących zaufanie 131 39. Zaufaj swemu klientowi 132 CZĘŚĆ 7 Neuromarketing we własnej osobie 135 40. Opłaca się pogadać 136 41. Uściśnij dłoń jak profesjonalista 138 42. Sprzedaż do prawego ucha 141 43. Uśmiechnij się! 143 44. Komórki pewności siebie 145 45. Znikome przysługi, obszerne rezultaty 148 46. Zatrudniaj sprzedawców, którzy potrafią się wysłowić 151 47. Jesteś najlepszy! 153 48. Komu kawy? 155 49. A może czekoladkę? 157 50. Sprzedaż magicznych sekretów 159 51. „Zmiękczaj" potencjalnych klientów 163 CZĘŚĆ 8 Neuromarketing dla sprawy 165 52. Lustereczko powiedz przecie… 166 53. Bliżej nieba 169 54. Praca dzieci 172 55. Dziel się i rośnij 174 56. Sprawa osobista 177 57. Wyrzuć teczkę! 180 58. Proś o sporo! 182 CZĘŚĆ 9 Copywriting w marketingu 183 59. Zaskocz mózg 184 60. Stosuj proste slogany 186 61. Pisz jak Szekspir 188 62. To co zwiemy muffinką słodko aby pachniało pod każdym innym imieniem 190 63. Dlaczego procenty się nie sumują 192 64. Magiczne słowo nr 1: darmowE! 195 65. Magiczne słowo nr 2: NOWOŚĆ! 198 66. Epitety, które działają 200 67. Mózg i opowieści 203 68. Przedstawiaj potwierdzone historie 206 69. Gdy słowa są warte tysiąca obrazów 208 70. Pikle za milion dolarów 210 CZĘŚĆ 10 Neuromarketing konsumencki 213 71. Prosty marketing złożonych produktów 214 72. Sprzedawaj wewnętrznemu infożercy 217 73. „Chcę" czy „powinienem"?: zadbaj o stabilny przekaz 219 74. Sprzedawaj dusigroszom 222 75. Sprzedawaj rozrzutnym 226 76. Zaryzykuj konkurs 229 77. Niekonwencjonalna personalizacja 233 78. Oczekuj więcej i dostawaj to! 236 79. Zaskocz swoich klientów 241 CZĘŚĆ 11 Gender w neuromarketingu 243 80. Uwodzenie umysłów. 244 81. Faceci lubią proste sprawy 247 82. Czy kobiety lepiej sprzedają 249 83. Czy kobiety doprowadzają panów do szaleństwa 253 CZĘŚĆ 12 Nabywcy i neuromarketing 255 84. O, fuj! 256 85. Konsumenci zmieniają recenzje 259 86. Mądrze jest przeprosić 261 87. Potęga dotyku 264 88. Kiedy trudności się sprzedają 266 CZĘŚĆ 13 wideo, telewizja i film 269 89. Nie wpuszczaj dyrektora przed kamerę 270 90. Liczy się kolejność 273 91. Emocje biją logikę 276 CZĘŚĆ 14 Neuromarketing w sieci 279 92. Liczy się pierwsze wrażenie. Naprawdę! 280 93. Złota strona internetowa 283 94. Powiększanie zaangażowania poprzez strony multimedialne 285 95. Nagroda czy zamiana 287 96. Braki wykorzystuj na bieżąco 289 97. Komu służą proste komunikaty 292 98. Użyj wyobraźni Twoich klientów 294 99. Unikaj martwego narożnika 296 100. Komputery jako ludzie 297 Posłowie. Co dalej 301 Przypisy 303
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Neuromarketing
57,93 zł
Specjalna okazja dla Ciebie!
Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 57,93 zł
Idź do sklepu
Przejrzeliśmy dużą ilość sklepów internetowych w naszym systemie aby odnaleźć najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Neuromarketing Wydawnictwo Naukowe PWN z kategorii audiobooki kupisz w cenie 57,93 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 57,93 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.
Zobacz wszystkie oferty ...Opis Neuromarketing
Specyfikacja produktu
Specyfikacja Neuromarketing | |
---|---|
Kategoria | Audiobooki |
Marka | Wydawnictwo Naukowe PWN |
ISBN | 9788301184537 |
Autor | Roger Dooley |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Ilość stron | 340 |
Rok wydania | 2015 |
Aktualnych ofert | 1 |
Najniższa cena | 57,93 zł |
Najwyższa cena | 57,93 zł |
W bazie od | 30.03.2017 |
Data aktualizacji | 27.12.2024 |
Opinia użytkowników | - |
Nasza recenzja | - |
Rekomendacja sklepu | TaniaKsiazka.pl |
Historia cen
Funkcjonalność śledzenia zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji zakupowych.
Obecnie nie posiadamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Obecnie nie posiadamy historycznych danych cenowych dla tego produktu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
Recenzje / opinie
Posiadasz ten produkt? Daj znać innym, co o nim myślisz.
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!
Znalezione oferty w bazie
Ceny prezentowanych niżej ofert dla Neuromarketing Wydawnictwo Naukowe PWN nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów pakowania i wysyłki Zanim wybierzesz, gdzie zrobić zakup, zapoznaj się z opiniami o firmie i zapoznaj sie z warunkami realizacji zamówienia. Lista sklepów jest cyklicznie aktualizowana, co kilkanaście minut.
-
Neuromarketing (w sklepie TaniaKsiazka.pl)
★★★★★57,93 złKategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Wydawnictwo Naukowe PWN
Produkty powiązane
53,41 zł
Główne nurty marksizmu, t. 2
62,46 zł
Mosty ruchome
31,60 zł
Homo przypadkiem sapiens
66,98 zł
Energetyka wodorowa
66,98 zł
Wydawnictwo naukowe pwn Poza ziemię
53,41 zł
Moja pierwsza mitologia. tom 2
Inne z kategorii Audiobooki
Przeglądaj produkty z kategorii audiobooki najpopularniejszych marek:
Popularne marki:
Audiobooki
Armoryka,
Audiobooki
Harlequin,
Audiobooki
Infor PL,
Audiobooki
Novae Res,
Audiobooki
Universitas,
Audiobooki
Uniwersytet Śląski,
Audiobooki
Wolters Kluwer Polska SA,
Audiobooki
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego,
Audiobooki
Wydawnictwo Naukowe PWN,
Audiobooki
Wydawnictwo e-bookowo
Ostatnio zaktualizowane:
- Japanese Origami: Paper Pack Plus 64-Page Book
- Krew Dahaku
- Listy z Birmy i Chin
- Opowieści niepokojące
- Napoleon v Cena zniszczenia wzrost i załamanie nazistowskiej gospodarki
- I Ching Illustrated: The Ancient Chinese Book of Changes
- Jak przekształcić cień w sile dzięki unikalnej energii każdej z czakr
- Goalie
- Uśmiech Dalinki
- Niewidzialne oczy