Książkę polecają: - dr Lidia Czarkowska - Piotr Cieszewski - dr Paweł Fortuna - dr Joanna Heidtman - prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak - Nikolay Kirov - Paweł Motyl - dr hab. Mikołaj Pindelski - prof. SGH - Jacek Rozenek - Jacek Santorski - Aleksandra Ślifirska Książka wielopoziomowo i kompleksowo porusza temat danych zwrotnej z perspektywy jednostkowej, zespołowej i firmowej.
prezentuje niezwykle celne modele, schematy, które mogą zostać zastosowane od razu, a jednocześnie nakreśla całe tło feedbacku, czyli to wszystko, co powinniśmy wiedzieć jako ludzie, liderzy, menedżerowie by właściwie różnicować sposób jej udzielania.
nad wyraz ważna jest ponadto perspektywa tego, jak odbieramy dane zwrotne oraz jak je odbierać, aby były źródłem nauki, refleksji aby motywowały nas do pożądanej zmiany. Dzięki lekturze tej książki poznasz: • metody i formuły feedbacku do wykorzystania w różnych sytuacjach, • badania nad użyciem feedbacku w zróżnicowanych firmach i zespołach, • formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia producenta dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów i jednostkowego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.