Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Biznes, ekonomia Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

41,70 zł

Okazja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 41,70 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość internetowych sklepów w naszym systemie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 41,70 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 41,70 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • 9788381428873
  • broszurowa
  • Krzysztof Świeszczak
  • Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • 218
  • 2020

Opis Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań poprzez obecnych i przyszłych doradców bankowych.

Przeprowadzone badania pozwoliły wyznaczyć następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe.

Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych i szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 9788381428873
Oprawa broszurowa
Autor Krzysztof Świeszczak
Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Ilość stron 218
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 41,70 zł
Najwyższa cena 41,70 zł
W bazie od 16.05.2020
Data aktualizacji 11.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale obecnie nie ma dostępnych danych z historią cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Kupiłeś ten produkt? Powiedz nam, co o nim myślisz.

Obecnie nie ma opinii dotyczących Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych. Pomóż innym klientom i podziel się swoją opinią.

Znalezione oferty w bazie

Przedstawione poniżej ceny dla Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego nie wliczają w siebie ekstra wydatków związanych z wysyłką. Przed dokonaniem wyboru, uzyskaj info o renomie sklepu i nie zapomnij o możliwości pojawienia się innych kosztów. Co kilka - kilkanaście minut odbywa się aktualizacja katalogu sklepów.

  • Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych Sklep on-line
    ★★★★★
    41,70 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Biznes, ekonomia Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Produkty powiązane

Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Branding krótkie wprowadzenie 29
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Umysł, mózg i wolna wola Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Influencer Marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nlp w biznesie Helion
Helion
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...