Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska
Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska
Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska

Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska

34,63 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 34,63 zł

Przeszukaliśmy całą bazę e-sklepów w systemie Docero aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska Anna Piwowarska z kategorii audiobooki kupisz w cenie 34,63 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 34,63 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788328357266
  • Anna Piwowarska
  • ONEPRESS
  • 2020

Opis Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska

Atakowani poprzez prędkie zmiany i bombardowani natłokiem danych nie jesteśmy w stanie przyswoić wszelkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.

Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość ("Zwierciadło" nr 5/2017)

Autentyczność jako nurt marketingowy cały czas się rozpowszechnia.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów.przeważnie skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności - w biznesie i w życiu.

Budowanie producenta na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!

Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Akcentuje Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, iż Twoja firma staje się nie do podrobienia. Dzięki czemu możesz docierać do właściwych osób - Twoich perfekcyjnych klientów.

Bo autentyczność ma moc przyciągania!

Masz przed sobą użyteczny przewodnik zawierający niemało ćwiczeń, a także pytań, które warto sobie postawić. Książka również przykłady osób, które zaczęły kreować swoją działalność na szczerym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

nowe ćwiczenia - w przepięknej oprawie graficznej - nakłaniają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najszczególniej wartościowe i unikatowe. Zainspirują do łapania myśli w locie, a także twórczej zabawy.

Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i oryginalny - taki jak Ty.

Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm, które chcą być postrzegane jako progresywne. To ich pracownikom, menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności.

Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziś autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, lecz coraz częściej także codzienność znacznych i małych organizacji. A książka Ani to wciąż wspaniały przewodnik, jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości.

Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnętrznej, www.czesciwspolne.pl

Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi, jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać - Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani swojego Czasu.

Ola Budzyńska, Pani swojego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl

Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć, ale można ją z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowała z tym, co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszelkich, którzy nie znoszą udawania.

Łada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca oraz audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet

Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada, jak pracować nad swym przekazem do świata, aby był szczery, prawdziwy i przejrzysty. Co ważne, jest oparte na solidnych przykładach i historiach, nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku wyróżnia, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób działających w biznesie, jest dogłębne poznanie siebie, bez którego trudno osiągnąć jakikolwiek sukces, równocześnie osobisty, jak i zawodowy.

Anna Mularczyk-Meyer, autorka książek Minimalizm po polsku, Minimalizm dla progresywnych, www.prostyblog.pl

Przejedliśmy się nienaturalnością. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie, klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością, która przybiera na sile, a to daje nadzieję na powrót do prawdy - i w biznesie, i w życiu. To książka dla wszelkich tych, którzy wiedzą, iż nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie wytwarza się na prawdzie.

Joanna Chmura, psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl

Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w momencie budowania własnej firmy. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i "fachowy" sposób, naśladując spore korporacje! Mogę mówić własnym głosem, bez ukrywania się za frazesami. Dziś wiem, że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w szczególnie konkurencyjnej branży kursów fotograficznych!

Dominika Dzikowska, żeńska Foto Szkoła, www.żeńskafotoszkola.pl

Mogę śmiało powiedzieć, iż jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, lecz daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu, ale i o sobie jako marce.

Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl

Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem, którym zręcznie operują media, bo na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co spełni nas zawodowo, bo zaangażuje niepowtarzalną kompilację naszych zasobów, sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow.

Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz

Czym jest autentyczność? zobacz!

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788328357266
Autor Anna Piwowarska
Wydawnictwo ONEPRESS
Rok wydania 2020
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 34,63 zł
Najwyższa cena 34,63 zł
W bazie od 12.02.2020
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja śledzenia historii cen pozwala Ci podejmować mądre decyzje o zakupie.

Nie udało się pozyskać historycznych danych cenowych dla produktu Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska. Proszę spróbuj ponownie później.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Nie mamy jeszcze opinii na temat Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska. Czy chciałbyś dodać pierwszą recenzję?

Znalezione oferty w bazie

Ceny ofert dla Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska Anna Piwowarska, które zostały przedstawione poniżej, nie obejmują ewentualnych kosztów przesyłki. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz zakup, zorientuj się w ocenach sklepu oraz dodaj do prezentowanej ceny ewentualny koszt przesyłki. Katalog propozycji jest regularnie odświeżana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń Anna piwowarska Sklep on-line
    ★★★★★
    34,63 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Anna Piwowarska

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...