Atakowani poprzez prędkie zmiany i bombardowani natłokiem danych nie jesteśmy w stanie przyswoić wszelkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I sami się tacy stajemy. Zdaniem socjologów robimy właśnie historyczny zwrot ku autentyczności.
Dorota Mierzejewska-Floreani, Radary na prawdziwość ("Zwierciadło" nr 5/2017)
Autentyczność jako nurt marketingowy cały czas się rozpowszechnia.
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów.przeważnie skłoniła setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności - w biznesie i w życiu.
Budowanie producenta na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu!
Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Akcentuje Ciebie i Twoje usługi. Sprawia, iż Twoja firma staje się nie do podrobienia. Dzięki czemu możesz docierać do właściwych osób - Twoich perfekcyjnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Masz przed sobą użyteczny przewodnik zawierający niemało ćwiczeń, a także pytań, które warto sobie postawić. Książka również przykłady osób, które zaczęły kreować swoją działalność na szczerym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.
nowe ćwiczenia - w przepięknej oprawie graficznej - nakłaniają do przyglądania się sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w Tobie najszczególniej wartościowe i unikatowe. Zainspirują do łapania myśli w locie, a także twórczej zabawy.
Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj, bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i oryginalny - taki jak Ty.
Zrozumienie idei autentyczności to obecnie podstawa działań biznesowych i komunikacyjnych. Dotyczy to w szczególności firm, które chcą być postrzegane jako progresywne. To ich pracownikom, menedżerom i właścicielom poleciłabym tę książkę w pierwszej kolejności.
Magdalena Jaworowicz, autorka książki Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Trzy lata temu książkę Ani czytało się jak opowieść o trendzie. Na szczęście dziś autentyczność to nie tylko biznesowa konieczność, lecz coraz częściej także codzienność znacznych i małych organizacji. A książka Ani to wciąż wspaniały przewodnik, jak się odnaleźć w takiej rzeczywistości.
Marzena Tajchman, konsultantka komunikacji wewnętrznej, www.czesciwspolne.pl
Czuję się osobiście związana z książką Autentyczność przyciąga. Dlaczego? Bo to Ania uświadomiła mi, jak ważne jest autentyczne pisanie. Nie ma co ukrywać - Ania jest jedną z matek chrzestnych Pani swojego Czasu.
Ola Budzyńska, Pani swojego Czasu, www.paniswojegoczasu.pl
Autentyczności nie da się zaplanować ani nauczyć, ale można ją z siebie wydobyć. Mnie książka Ani skontaktowała z tym, co naprawdę chcę dawać innym od siebie. Jest dla wszelkich, którzy nie znoszą udawania.
Łada Drozda, autorka książki Na arenie biznesu. Z życia coacha i szkoleniowca oraz audycji Emocjonalny Ład na antenie radia Chillizet
Książka Ani uwiodła mnie z wielu powodów. Przede wszystkim podpowiada, jak pracować nad swym przekazem do świata, aby był szczery, prawdziwy i przejrzysty. Co ważne, jest oparte na solidnych przykładach i historiach, nie teoretyzując. A jednocześnie na każdym kroku wyróżnia, jak ważnym dla każdego z nas, nie tylko dla osób działających w biznesie, jest dogłębne poznanie siebie, bez którego trudno osiągnąć jakikolwiek sukces, równocześnie osobisty, jak i zawodowy.
Anna Mularczyk-Meyer, autorka książek Minimalizm po polsku, Minimalizm dla progresywnych, www.prostyblog.pl
Przejedliśmy się nienaturalnością. W pogoni za perfekcjonizmem pogubiliśmy siebie, klientów i jakość usług. Ubrania wytrzymują zaledwie miesiąc. Jedzenie nie psuje się trzy lata. Nasze pogubienie budzi tęsknotę za autentycznością, która przybiera na sile, a to daje nadzieję na powrót do prawdy - i w biznesie, i w życiu. To książka dla wszelkich tych, którzy wiedzą, iż nic tak nie przyciąga klientów jak zaufanie. A zaufanie wytwarza się na prawdzie.
Joanna Chmura, psycholog specjalizujący się w tematyce wstydu i odwagi, www.joannachmura.pl
Autentyczność i poradnik Ani Piwowarskiej były dla mnie jak koło ratunkowe w momencie budowania własnej firmy. Co za ulga! Nie muszę pisać w chłodny i "fachowy" sposób, naśladując spore korporacje! Mogę mówić własnym głosem, bez ukrywania się za frazesami. Dziś wiem, że takie właśnie autentyczne podejście pozwoliło mi zdobyć zaufanie klientek w szczególnie konkurencyjnej branży kursów fotograficznych!
Dominika Dzikowska, żeńska Foto Szkoła, www.żeńskafotoszkola.pl
Mogę śmiało powiedzieć, iż jest to jedna z najlepszych książek tego typu, jakie miałam w rękach. Jest napisana prostym, przystępnym językiem i nie obiecuje cudów, lecz daje nam coś więcej. Dostajemy narzędzia i wiedzę, która pozwala nam zmienić nasz sposób myślenia nie tylko o pisaniu, ale i o sobie jako marce.
Iwona Czyżykowska, autorka bloga o książkach, www.czytajac.pl
Autentyczność przestaje być tylko pustym słowem, którym zręcznie operują media, bo na stronicach tego niezwykłego poradnika dochodzi do pewnego cudu stworzenia. Zaczynamy czuć i rozumieć, co spełni nas zawodowo, bo zaangażuje niepowtarzalną kompilację naszych zasobów, sprawi nam frajdę i odzwierciedli nasze wartości. A więc czytaj, rób biznes, zarabiaj, czuj flow.
Dorota Mierzejewska-Floreani, psycholog, dziennikarz
Czym jest autentyczność? zobacz!