David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał solidne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy.
Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe oczekiwania, a zarazem buduje świeże okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten nad wyraz niezbędny podręcznik, w którym ukazuje elementarne prawdy, wydobyte kosztem znacznych starań z „szumu" cyfrowego.
Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najkorzystniejszych kampanii reklamowych, zawierają funkcjonalne rady dla wszelkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.
Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: • ZACHOWANIE SIĘ marki W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM • ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO • TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ • TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ I CIĄGŁOŚĆ HANDLU • ZALEŻNOŚCI pomiędzy MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM A SPOŁECZEŃSTWEM • OKIEŁZNANIE MOCY technologii TWÓRCZYCH • PRZYDATNOŚĆ pokaźnyCH ZBIORÓW danych • INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE Tytuł Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej Autor Miles Young Tłumacz Michał Zagrodzki Wydawnictwo Arkady EAN 9788321350660 ISBN 9788321350660 liczba stron 288 Format 19x25x2.5 cm Rok wydania 2018 Oprawa Twarda Wydanie 1 Waga 1.005 kg