Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann
Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann
Audiobooki BC Edukacja Sp. z o.o.

Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann

10,24 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 10,24 zł

Przeszukaliśmy dużą ilość e-sklepów w naszym systemie aby wyszukać świetną ofertę specjalnie dla Ciebie. Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann BC Edukacja Sp. z o.o. z kategorii audiobooki kupisz w cenie 10,24 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona wota 10,24 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • BC Edukacja Sp. z o.o.
  • 9788361059295
  • Peter Kenzelmann
  • BC Edukacja
  • 130
  • 2008
  • biznes i ekonomia

Opis Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann

Na naszym rynku coraz częściej wymieniamy się produktami i usługami. Pozycja klientów się umacnia, dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb konsumentów...


Samokształcenie w biznesie to seria drobnych poradników przeznaczona dla osób, które chcą ekspresowo zdobyć konieczne informacje z najróżniejszych dziedzin zawodowych i zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana pozostała formuła linii - kieszonkowych, podręcznych, dostępnie napisanych książeczek. Informacje podane są w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często wizualizują treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Wybór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników dynamicznych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Ze względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologii do makretingu - jest to perfekcyjny materiał na wszelkiego typu kursy wspierające i doszkalające pracowników.

informacje techniczne: Autor: Kenzelmann P. Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 978-83-61059-29-5 Stron: 132 rozmiary (mm): 110x150

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann
Kategoria Audiobooki
Marka BC Edukacja Sp. z o.o.
ISBN 9788361059295
Autor Peter Kenzelmann
Wydawnictwo BC Edukacja
Ilość stron 130
Rok wydania 2008
Tematyka biznes i ekonomia
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 10,24 zł
Najwyższa cena 10,24 zł
W bazie od 11.09.2013
Data aktualizacji 04.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcja monitorowania historii zmian cen daje możliwość podejmowania świadomych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale obecnie brak dostępnych danych z historią cen produktu.

Recenzje / opinie

Posiadasz ten produkt? Powiedz innym, co o nim sądzisz.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

Ceny prezentowanych niżej propozycji dla Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann BC Edukacja Sp. z o.o. nie zawierają w sobie ewentualnych kosztów przesyłki Przed wyborem miejsca zakupu, zapoznaj się z reputacją sklepu i rozważ dodatkowy koszt związany z wysyłką. Katalog sklepów z ofertami jest odświeżana co jakiś czas, około raz na kilkanaście minut.

  • Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann Sklep on-line
    ★★★★★
    10,24 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki BC Edukacja Sp. z o.o.

Produkty powiązane

Retoryka - sztuka przekonywania, bc_edukacja_054
BC Edukacja Sp. z o.o.
Bc edukacja sp. z o.o. Zebrania i konferencje
BC Edukacja Sp. z o.o.
Kluczowe decyzje - George Walker Bush
BC Edukacja Sp. z o.o.

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...