podmiana wartości między przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. Konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy.
Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału konsumentów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa i pokazując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskicm w Polsce, jest adresowana równocześnie do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami, a także zarządzania wartością klienta.
Publikacja może być dodatkowo użyta jako podręcznik dla:
studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania i słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, stanowczo z zakresu: zarządzania, marketingu, a także finansów.
ISBN: 9788375566611
Kod paskowy: 9788375566611
Autorzy: Caputa Wiesława
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Języki: polski
Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału konsumentów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa i pokazując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskicm w Polsce, jest adresowana równocześnie do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami, a także zarządzania wartością klienta.
Publikacja może być dodatkowo użyta jako podręcznik dla:
studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania i słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, stanowczo z zakresu: zarządzania, marketingu, a także finansów.
ISBN: 9788375566611
Kod paskowy: 9788375566611
Autorzy: Caputa Wiesława
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Języki: polski