Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich
Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich
Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich
Audiobooki E-bookowo

Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich

13,17 zł

Wyjątkowa okazja dla Ciebie!

Najlepszą ofertę ma TaniaKsiazka.pl w cenie 13,17 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów internetowych w systemie aby odnaleźć najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich E-bookowo z kategorii audiobooki kupisz w cenie 13,17 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Wyświetlona cena 13,17 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • E-bookowo
  • 9788378595618
  • Piotr Lewandowski
  • E-bookowo
  • 233
  • 2015
  • kulinaria, hobby, poradniki

Opis Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich

Na polskim rynku wydawniczym nadal odczuwa się brak szerokiej oferty innowacyjnych, a przy tym profesjonalnie przygotowanych publikacji, uczących współczesnego warsztatu dziennikarskiego. Proponowane dzieło, autorstwa Piotra Lewandowskiego, ma tą szczególną wartość, że napisane jest z ogromnym wyczuciem dla problemów warsztatowych przed jakimi staje młody adept sztuki dziennikarskiej. Ma mu słzastosować i upraszczać profesjonalizację jego warsztatu pracy. Dzieło to buduje oczywistą całość z pierwszą pracą P. Lewandowskiego, poświęconą praktyce dziennikarskiej ("Creative writing informacyjnych tekstów dziennikarskich") i jest jego naturalną kontynuacją. Również i tym razem Autor kładzie silny nacisk na ukazanie jak pokaźną rolę w pracy dziennikarza odgrywa kreatywność - w tym szczególnym wypadku ściśle połączoną z perswazją. Można odnieść mylne wrażenie, iż w ciągu intensywnego rozwoju mediów ich twórcy wykorzystali i do końca wyeksploatowali wszystkie możliwe schematy komunikacyjne, co musiałoby powodować zjawisko zmęczenia i uodpornienia się odbiorców na wszelkie formy pozyskania ich ciekawości. A jednak Autor udowadnia młodemu adeptowi dziennikarstwa, iż tym bardziej winien on walczyć o to, żeby jego przekaz perswazyjny był zbudowany istotnie profesjonalnie, a uwydatniał się swoją wyjątkowością, żeby wnosił coś nowego, by był kreatywny, a więc twórczy, odkrywczy. Można się tego nauczyć, wymaga to jednak poznania złożonego instrumentarium jakim należy się posługiwać. Piotr Lewandowski początkuje od ukazania zasadniczych, klasycznych i dominujących form występujących we współczesnej pracy dziennikarza prasowego. Pokazuje materię artykułu publicystycznego, felietonu, recenzji, komentarza, dziennika i reportażu publicystycznego. Pokazuje w jaki sposób wykorzystuje się w nich środki stylistyczne, które wypracowane zostały w literaturze i retoryce, a więc głęboko tkwią w kulturowym podglebiu z którego wyrasta także dziennikarstwo. Na ogół jednak takie "narzędzia" wymagają twórczej adaptacji, skrupulatnego dostosowania do formalnych schematów właściwych dla dziennikarstwa. P. Lewandowski otwiera przed oczami zdumionego adepta dziennikarstwa rozmiary bogactwa z którego może on czerpać bez końca jeśli zrozumie jaki ogrom kreatywnych i perswazyjnych form mieści literatura i te obszary dynamiczności twórczej człowieka, które wykraczają poza klasyczny język i wnikają w inne formy obrazowania i ekspansji poznawczej człowieka. Jednak Autor na pierwszym miejscu stawia poręczny wymiar przekazywanej wiedzy. Uczy w jaki sposób tworzyć formy publicystyczne, które posiadają silny ładunek perswazyjny. P. Lewandowski daje do ręki młodego adepta dziennikarstwa szereg sprawdzonych form z obszaru retoryki i erystyki. Podsumowaniem jego wielce kompetentnego poradnika jest znakomite ukazanie teoretycznych i ergonomicznych ograniczeń i możliwości wywiadu prasowego. Pokazuje pomysły w jaki sposób ograniczenia formalne właściwe dla wywiadu prasowego zastosować kreatywnie i uczynić z nich ich silną stronę takiej formy wypowiedzi. Niezwykłe możliwości wywiadu, jako formy dziennikarskiego przekazu, ukazał Johann Peter Eckermann w swych "Rozmowach z Goethem", ale to przecież Platonowi zawdzięczamy wykazanie jak silną formą perswazyjną i kreatywną jest dialog jako forma interakcji między ludźmi. W ślad za nim poszło tysiące innych znakomitych umysłów. Z tego niewyczerpanego bogactwa czerpią dziś także dziennikarze sięgający po wywiad jako wyjątkowo gorącą formę interakcji z odbiorcą. P. Lewandowski przedstawił w sposób wyjątkowo jasny, a przy tym praktyczny, metody wydajnego budowania i użycia wywiadu, a także tworzenia jego wewnętrznej narracji. Otrzymujemy dzieło, które jest nie tylko nadzwyczajnym poradnikiem warsztatowym dla młodych adeptów dziennikarstwa, ale też uczy kreatywności i odkrywa tajniki techniki użytkowej zezwalającej na stałe doskonalenie swoich umiejętności oraz twórcze wykorzystywanie literackich, kulturowych i komunikacyjnych "narzędzi" istniejących w naszym cywilizacyjnym dziedzictwie. Piotr Grochmalski

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich
Kategoria Audiobooki
Marka E-bookowo
ISBN 9788378595618
Autor Piotr Lewandowski
Wydawnictwo E-bookowo
Ilość stron 233
Rok wydania 2015
Tematyka kulinaria, hobby, poradniki
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 13,17 zł
Najwyższa cena 13,17 zł
W bazie od 25.01.2017
Data aktualizacji 12.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala na obserwację wartości produktu w czasie.

nie udało się nam pobrać historycznych informacji cenowych dla tego produktu. Spróbuj proszę ponownie później.

Recenzje / opinie

Masz ten produkt? Daj nam znać, co o nim myślisz.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o tym produkcie.

Znalezione oferty w bazie

Ewentualne koszty wysyłki dla Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich E-bookowo nie zostały wkalkulowane w ceny prezentowanych poniżej ofert. Przed wytypowaniem miejsca, gdzie dokonasz zakupu, zorientuj się w ocenie sklepu i dodaj do ceny ewentualny koszt dostarczenia. Lista propozycji cenowych jest stale aktualizowana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich (oferta z TaniaKsiazka.pl)

    Creative writing publicystycznych tekstów dziennikarskich Sklep on-line
    ★★★★★
    13,17 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki E-bookowo

Produkty powiązane

Może wiem - Agata Chmielewska
E-bookowo
Kibol, czyli modlitwa Polaka
E-bookowo
LAMPKA CIERPKIEGO WINA - EBOOK
E-bookowo

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...