I. REKLAMA W MARKETINGU
1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym
2. Media reklamowe i ich efektywność na rynku klienta indywidualnego
3. Instrumenty (części) reklamy i zasady tworzenia efektywnych przekazów
II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA
1. Psychologia reklamy a jej efektywność na rynku dóbr konsumpcyjnych
2. Symbolika wykorzystywana w reklamach a percepcja adresata
3. Badanie skuteczności reklamy w procesie
III. SYMBOLIKA wykorzystywanA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH
1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych
2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm
3. Sprawność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów
BIBLIOGRAFIA
ANEKS