Kolejna, i znów rewelacyjnie napisana, książkafirma Stączka. Tym razem autor „wziął na warsztat” jeden z procesów umysłowych wyjątkowo akcentujących ludzi w całym świecie przyrody a równocześnie szczególnie nieprzystępny – kreatywność. Stączek nie tylko przystępnie tłumaczy, co współczesna psychologia o nim wie,prezentuje, jak go rozwijać. Ten ergonomiczny aspekt książki będzie istotnie cenny dla każdej osoby, dla której twórcze myślenie jest podstawą energiczności zawodowej. A może nie tylko… Bo bez kreatywności trudno wyobrazić sobie satysfakcjonujące życie, nie tylko to mistrzowskie.
Marcin Rotkiewicz, „Polityka”
Marek Stączek w sposób konkretny i uporządkowany demonstruje metody, dzięki którym organizacja może przejść od stadium rozwojowego „Pomysłowego Dobromira” do etapu, w którym mikro i makro innowacje spowodują skok wartości marki. Autor Kreatywności podaje managerom i pracownikom konkretne narzędzia, dzięki którym kreatywność przestanie być świętem, a stanie się codziennością. Ukazuje, jak ważna jest rola środowiska sprzyjającego innowacjom, jak niezwykle opłacalne jest stworzenie i rozwijanie takiego klimatu pracy.
Monika Lech, Dyrektor Pionu informacje, Grupa Onet.pl S.A.
Książkęproducent Stączka otwiera zagadkowe zadanie: „Kiedy wieje spory wiatr, większość ludzi szuka schronienia, a tylko niektórzy budują wiatraki” i rzeczywiście, autor w dalszej części swych rozważań podaje sposoby na budowanie. Dzieli się doświadczeniem związanym z rozwijaniem kreatywnego myślenia i przedsiębiorczego działania. Ciekawym zabiegiem jest zaproszenie do dyskusji ludzi ze świata biznesu, sztuki, organizacji, nauki. Czytelnik z całą pewnością wynajdzie niemało funkcjonalnych pomysłów i inspiracji. Gorąco polecam!
Edyta Brykała, Dyrektor Zarządzająca Noble Concierge
bezpłatny fragment: