Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko
Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko
Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko

Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko

233,96 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą ofertę przygotował Empik w cenie 233,96 zł

Przejrzeliśmy całą bazę sklepów internetowych w naszym systemie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę specjalnie dla Ciebie. Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko Helion z kategorii biznes, ekonomia kupisz w cenie 233,96 zł w sklepie Empik. Cena 233,96 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Biznes, ekonomia
  • Helion
  • 9788328374461
  • twarda
  • praca zbiorowa
  • Onepress
  • 856
  • 2021

Opis Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko

CAŁA WIEDZA O E-BIZNESIE W JEDNYM MIEJSCU

... to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, inwestor, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać realnie cenną i poręczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i efektywnie zwiększyć zyski przy drobnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek", spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i skomplikowane narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach — to wszystko sprawiło, że brak korzystnego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.

w efekcie Dutko wraz z ponad dwudziestoma autorami w 2013 r. Stworzyli Biblię e-biznesu — książkę, która prędko odniosła imponujący sukces:

  • pierwszy nakład (którego sprzedaż planowano na 2 lata) sprzedał się w ciągu zaledwie 12 dni, a drugi – w ciągu kolejnych 6 tygodni,
  • pozycja prędko trafiła na szczyt listy bestsellerów, na której pozostawała poprzez 2 lata,
  • książka stała się najważniejszą i najpełniejszą publikacją w branży — lekturą obowiązkową dla e-sprzedawców i e-menedżerów, lecz także dla studentów kierunków ekonomicznych,
  • publikacja zyskała najwyższe noty czytelników, którym wydajnie pomogła rozwijać ich e-biznesy — prawie 92% odbiorców oceniło ją jako wybitną,
  • „Biblia e-biznesu" zdobyła Biblia e-biznesu" – 1 miejsce i nagroda Economicus dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną poprzez „Gazetę Prawną" i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów.

Trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki" nastał czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. przez ten czas statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a także chęci, aby rywalizować w coraz bardziej krwawej walce z konkurencją bezmyślnie zaniżającą ceny. Dlatego do prac nad nowym wydaniem "Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament" przystąpiło blisko 60 autorów, którzy na blisko 800 stronach i w niemal 120 rozdziałach tematycznych dostarczają Ci kilku tysięcy bezcennych i użytecznych wskazówek, mogących zoptymalizować Twój e-biznes i przywrócić mu połysk, a Tobie — uśmiech skutecznego przedsiębiorcy, który konkurencję będzie od teraz widział jedynie we wstecznym lusterku.

  • Aktualizacja treści. Jakkolwiek II wydanie pozostaje w szczególnie obszernym stopniu aktualne, w „Trójce" pojawi się ponad 40 nowych rozdziałów tematycznych, mocne odświeżenie wcześniejszych i wycięcie paru tematów, które nie przyjęły się w polskim e-commerce. W sumie książka będzie liczyła ok. 160 rozdziałów.
  • Kilkudziesięciu nowych autorów. Już ekipa wcześniejszego wydania była stanowczo silna,dzisiaj wzmocni ją szereg nowych współtwórców – rozpoznawalnych w swych dziedzinach ekspertów. Oto wszyscy „bibliści" (o ile po drodze ktoś się „nie wysypie"): Adam Pioch, Adrian Gamoń, Adrian Gorzycki, Agnieszka Dejnaka, Andrzej Burzyński, Angelika Chimkowska, Artur Maciorowski, Barbara Rogala, Barbara Stawarz-García, Bartosz Kolanek, Bartosz Langa, Dagmara Łuczyńska, Damian Kołata, Damian Wiszowaty, Daria Gaca, Dariusz Puzyrkiewicz, Dawid Starzykiewicz, Grzegorz Grabowski, Iga Krynicka-Pieleszek, Ilona Przetacznik, Izabela Wisłocka, Jacek Kotarbiński, Jakub Jasiński, Jakub Sobczak, Jakub Szajdziński, Jason Hunt, Justyna Trzupek, Kamil Cebulski, Kamila Kruk, Karol Froń, Konrad Cioczek, Krzysztof Burzyński, Krzysztof Marzec, Krzysztof Rdzeń, Łukasz Kamiennik, Łukasz Marczewski, Maciej Dutko, Maciej Lewiński, Maciej Stępa, Magdalena Pawłowska, Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Marcin Godlewski, Marcin Łukiańczyk, Marcin Osman, Marcin Pieleszek, Marcin Piwowarczyk, Marcin Wsół, Marek Golec, Marek Jankowski, Marek Niedzwiedz, Maria Kobryń, Mateusz Chłodnicki, Mateusz Grzywnowicz, Michał Kosel, Michał Lidzbarski, Michał Sadowski, Michał Spławski, Mikołaj Lech, Mikołaj Winkiel, Monika Czaplicka, Paweł Fornalski, Paweł Korycki, Paweł Królak, Paweł Krzyworączka, Paweł Mielczarek, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Piotr Dywański, Piotr Kiełcz, Piotr Motyl, Piotr Oracz, Piotr Szulczewski, Rafał Namieciński, Rafał Sadłowski, Robert Bekas, Robert Okulski, Robert Solga, Sławomir Sikora [edit listopad 2020: Sławek niestety musiał zrezygnować z udziału w projekcie], Tomasz Burcon, Tomasz Maciejewski, Tomasz Palak, Trader21, Zbigniew Krakowski.
CZAS NA III WYDANIE BESTSELLERA

W Biblii e-biznesu 3.0 pojawi się ponad 40 nowych rozdziałów tematycznych, mocne odświeżenie wcześniejszych oraz wycięcie paru tematów, które nie przyjęły się w polskim e-commerce. W sumie książka będzie liczyła 159 rozdziałów. Szereg 83 autorów zasiliło 43 nowych współtwórców.

Książka będzie liczyła 10 działów tematycznych:

Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu
Rozdział 2. Sklep internetowy
Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace
Rozdział 4. Usługi on-line
Rozdział 5. E-marketing
Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem
Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka
Rozdział 8. Poprawa skuteczności sprzedaży
Rozdział 9. E-biznes a prawo
Rozdział 10: BHP w e-biznesie

W nowym dziale 10 omówimy cały szereg dodatkowych treści, m.in.: kwestie związane ze zdrowiem e-przedsiębiorcy, specyfikę funkcjonowania pań w e-biznesie, aspekty bezpieczeństwa, lecz też podpowiemy, jak mądrze reinwestować zyski z działań e-marki, jak (i kiedy) warto sprzedać biznes, a jak przeprowadzić upadłość (bo i takie smutne scenariusze niekiedy się zdarzają).

Dział 5 („E-marketing") wzbogacony zostanie o najnowsze trendy i najszczególniej skuteczne sposoby promowania swych działań w sieci, z kolei w dziale 6 pojawi się parę nowych wątków pozwalających poprawić jakość i sprawność komunikacji z klientami.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko
Kategoria Biznes, ekonomia
Marka Helion
ISBN 9788328374461
Oprawa twarda
Autor praca zbiorowa
Wydawnictwo Onepress
Ilość stron 856
Rok wydania 2021
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 233,96 zł
Najwyższa cena 233,96 zł
W bazie od 15.03.2021
Data aktualizacji 25.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu Empik

Historia cen

Funkcja śledzenia zmian cen pozwala na porównanie wartości produktu w czasie.

Na tę chwilę nie mamy historycznych danych cenowych dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas bardzo ważna! Dodaj recenzję produktu.

Obecnie nie posiadamy recenzji dla tego produktu. Twój komentarz może być pierwszy!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko Helion, prezentowanych poniżej, nie uwzględniono możliwych kosztów wysyłki. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Odświeżanie listy propozycji cenowych ma miejsce co kilkanaście minut.

  • Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko (w sklepie Empik)

    Helion Biblia e-biznesu 3.0 - maciej dutko Sklep on-line
    ★★★★★
    233,96 zł
    Kategoria w sklepie Empik: Biznes, ekonomia Helion

Produkty powiązane

Nlp w biznesie Helion
Helion
Korzystna transakcja
Helion
Książę Helion
Helion
19,99 zł

Książę Helion

Inne z kategorii Biznes, ekonomia

Instytut praktycznej edukacji Kto zabiera twoje pieniądze
Instytut Praktycznej Edukacji
Bankowość wczoraj i dziś Białas małgorzata, mazur zbigniew
Białas Małgorzata, Mazur Zbigniew
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Mt biznes Iq wzrostu
MT Biznes
...