Analiza. Podstawa działań onlineCzasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, znakomicie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... Cóż, nie minęły.
W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kupującye. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie proponuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, mocnej strony.
Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch kupujących, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia sprawnych kampanii online$37 Jak najszczególniej.
Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.O autorzeMartyna Zastrożna -- e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics.
Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013) i wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw praktyczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO.
ochoczo dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. Dla firm: Enea, Solar, Media Expert, a także Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką korzystnej herbaty i konkretnego brzmienia.