Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie mają racji bytu. Teraz wprowadzanie nowych produktów jest szybkie i nieskomplikowane, konkurencja ogromna, a rozczarowani klienci nie dają drugiej szansy - po prostu odchodzą i wybierają inną ofertę. Jeśli więc chcesz osiągnąć sukces, musisz posiadać wyśmienity pomysł na rozwiązanie, za które ludzie będą chcieli zapłacić, następnie pozyskać płacących klientów, zapewnić sobie przychody i rozwijający się zespół.
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie wspaniałego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i poręczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dobrany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Odszukasz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z użyciem 90-dniowych cykli, dzięki temu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować cykl wprowadzania produktu na rynek pod kątem prędkości oraz jak prowadzić iteracje pozwalające na jego dobranie do potrzeb rynku.
Dzięki książce:
- sprawdzisz swój pomysł i przełożysz go na model biznesowy
- przetestujesz ryzykowne założenia przy pomocy eksperymentów
- wykorzystasz wywiady z klientami do uczenia się od nich
- dotrzesz do klientów i nakłonisz ich do zakupu
- nauczysz się działać i podejmować decyzje w warunkach skrajnej niepewności
Nie ma sensu wytwarzać czegoś, czego nikt nie chce!