"Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe producenta. Znaczny sukces wymaga obfitej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć.
Strategia rozwoju, kultura innowacji czy dobór modelu biznesowego nie należą do przystępnych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną producenta, nie masz wyjścia - Ci trzeba sprawdzonych narzędzi.
To kolejny tom z linii Strategyzer dedykowanej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo obszernych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających produkować modele biznesowe niepodatne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i kreować w firmie kulturę innowacyjności.
Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług i wyciągania maksymalnych zysków z każdego rodzaju modelu biznesowego: wszystko, żeby zaprojektować niezwyciężoną firmę!
Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować bezusterkową strategię rozwoju nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!
Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia nieraz na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej uznanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD.
Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.