Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia samoczynnie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Żeby uzyskać maksymalną skuteczność Salesforce, trzeba należycie poznać funkcje tej platformy.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak kreować czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, generować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe przez kampanie i analizować dane biznesowe. Zaczniesz tworzyć różne raporty i pulpity, opanujesz także obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz też podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. W dodatku w przewodniku znajdziesz opisy przypadków wykorzystania w biznesie, które pokażą Ci, jak skrupulatnie analizować dane biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej producenta.
W książce:
- rozwijanie biznesu przy pomocy Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z użyciem raportów i pulpitów
- użytkowanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce
Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!