Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Możnawyróżnić projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły efektowną porażkę.
Co decyduje o losie nowego artykułu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, ergonomiczne i wykonalne.
Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym idealnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest asygnowana dla menedżerów produktów technologicznych. Umożliwia zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach oryginalnych dla tworzenia rozwiązań opartych na technice.
Znalazło się w niej sporo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce rozciągliwych i efektywnych zespołów i wypracowanie sprawnej kultury organizacji. Nie zabrakło użytecznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży.
Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego podziw użytkowników okaże się o dużo łatwiejsze.
Najważniejsze zagadnienia: wybór właściwego rozwiązania produktowego właściwości udanych produktów, które posiadają szansę na sukces błędy projektowe i przyczyny porażek pogodzenie sprzecznych wymagań wszelkich zainteresowanych nowym produktem metodyka Agile w środowisku produktu komercyjnego Stwórz wybitny towar i ciesz się sukcesem!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.