Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to realne, skoro na razie nie wiesz za sporo o tym całym "public relations", a pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl, kiedy słyszysz skrót PR, to "reklama", która jak wiadomo - kosztuje... Tyle że public relations ani nie wymaga sporych pieniędzy, ani tym bardziej nie stanowi domeny znacznych korporacji.
PR jest dla każdego, bo każdy, kto ma dowolnej wielkości biznes, może opanować zasady public relations i potrzebnie powinien zacząć z niego korzystać, prowadząc systematyczne, przemyślane działania. Na czas czytania tej książki wyłącz w głowie wszystkie guziki odpowiedzialne za wątpliwości i przejrzyj, o co chodzi i jak public relations może Ci pomóc w codziennej pracy. Nie, nie obiecamy, że gdy przyswoisz sobie przekazane w tej publikacji recepty, od razu zaistniejesz w największym ogólnopolskim dzienniku i kilku telewizjach. Nie o to tu chodzi. Cała rzecz polega na tym, byś dotarła do lokalnych dziennikarzy i wydajnie podtrzymywała z nimi relacje. Po co? Po to, by o Twojej firmie mówiło się i pisało i żeby Twoi konsumenci sprawdzający np. Lokalny portal czy popularną stronę dla pań znaleźli tam Ciebie. Na pierwszym miejscu. Jako prawdziwą królową PR-u.
O autorze:
Kinga Fromlewicz – od za każdym razem zawodowo zajmuje się słowem: najpierw jako dziennikarka, a od ponad 10 lat jako PR-owiec i rzecznik prasowy firm polskich i zagranicznych. Zrealizowała kilkadziesiąt kampanii wizerunkowych dla przedsiębiorstw działających w nad wyraz zróżnicowanych branżach, np. Turystycznej, deweloperskiej, lotniczej, e-commerce, usług prawniczych czy finansowych. Jest trenerem biznesu, stworzyła producenta Siła PR, której misją jest wspieranie i edukowanie przedsiębiorczyń. Wierzy, że siła jest kobietą. Prywatnie żona, matka nastolatki, a także właścicielka brytyjskiego kota o wdzięcznym imieniu Blues. Uwielbia Norwegię i nordic walking.
Tytuł Zostań królową pr Autor Kinga Fromlewicz Wydawnictwo One Press EAN 9788328346147 ISBN 9788328346147 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 176 Format 14x20.8x1 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.23 kg