Jak zatrzymać klientów?
Jak zatrzymać klientów?
Jak zatrzymać klientów?

Jak zatrzymać klientów?

62,69 zł

Promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 62,69 zł

Przeszukaliśmy bazę internetowych sklepów w naszej bazie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Jak zatrzymać klientów? z kategorii audiobooki kupisz w cenie 62,69 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Kwota 62,69 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788397261105
  • Natalia Nietupska
  • eBOOKnij to
  • 2024

Opis Jak zatrzymać klientów?

Chcesz powiększyć sprzedaż choćby o 90% i zatrzymać klientów na dłużej? Chcesz sprawić, by kochali kupować u Ciebie i wracali po więcej z kolejnymi klientami? Dlaczego kupujący odchodzą i jak to zmienić?? A może masz obszerny ruch na stronie, lecz nie dochodzi do transakcji zakupu?

Zrozumienie, czym różni się zadowolony klient od lojalnego, to klucz do długotrwałego sukcesu. Budowanie lojalności to cykl, który jest oparte na zapewnieniu genialnej jakości obsługi,także na utrzymywaniu więzi z klientami. Z ebooka dowiesz się, jakie są kluczowe momenty na ścieżce klienta i jak zarządzać jego doświadczeniem i jak przekształcić jednorazowych klientów w ambasadorów Twojej marki!

Ten ebook jest napisany prostym, zrozumiałym językiem, bez marketingowego żargonu. Natalia Nietupska, ekspertka w dziedzinie Customer Experience, podzieli się z Tobą wiedzą opartą na wieloletnim doświadczeniu i analizie działań najistotniej lojalnych marek na świecie. To przewodnik dla każdego przedsiębiorcy, który chce wydajnie sprzedawać więcej, lepiej i dłużej. Wszystkie wskazówki możesz wdrożyć od razu bez skomplikowanych narzędzi.

Jeśli zadajesz sobie te pytania:

  • Jak rozszerzyć zyski w swej firmie dzięki stałym klientom?

  • Jak zbudować zrównoważony biznes, który daje Ci radość i spełnienie?

  • Jak zaprojektować ścieżkę klienta w Twojej firmie?

  • Kim są lojalni klienci i dlaczego nieraz mylimy ich z zadowolonymi klientami?

  • Jak zastosować potencjał stałych klientów w Twoim biznesie?

  • Jak myślą klienci i co wpływa na ich decyzje zakupowe?

  • Czy warto inwestować w stałych klientów, czy skupiać się na tych niezadowolonych?

  • Jak pozyskać ambasadorów swej marki?

Wykorzystaj siłę i doświadczenie największych marek, żeby odkryć przepis na to, jak zatrzymać klientów!

- Oszczędzisz czas, bo dzięki analizie ich działań, dowiesz się, jak możesz wdrożyć podobne strategie w swej firmie i zyskać przewagę nad konkurencją.

- Już nie będziesz tracić klientów – dowiesz się, co może odstraszać klientów i co zrobić, by każdy kontakt z Twoją marką kończył się sprzedażą. Zrozumiesz, które momenty w procesie zakupowym są kluczowe dla zatrzymania klienta na dłużej.

- Lojalność to Twoja tajna broń. Dlaczego lojalni kupujący są bardziej wartościowi aniżeli nowi? Ponieważ to oni generują stałe przychody i polecają Cię innym! Dowiesz się, jak zmienić zadowolonych klientów w ambasadorów producenta, którzy regularnie wracają po więcej wraz z nowymi klientami.

- Wprowadzisz niewielkie zmiany, które robią wielką różnicę – nawet drobne modyfikacje w obsłudze klienta, komunikacji czy prezentacji oferty mogą znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży i lojalność klientów. Poznasz proste triki, które pozwolą Ci być unikatowym!

- Twój nieodgadniony klucz to personalizacja – dowiesz się, jak spersonalizować ofertę i komunikację, aby klient czuł, iż jest dla Ciebie ważny. Personalizacja to klucz do budowania silnych, długofalowych relacji.

powiększ zyski, zatrzymaj klientów na dłużej i stwórz silną, rozpoznawalną markę, która sprawia,konsumenci kochają kupować i wracają po więcej!

O Autorce

Specjalistka ds. CX, badaczka, doktorantka WSIiZ. Właścicielka firmy zajmującej się doświadczeniami klientów sp. Z o.o. Orange West. Od 2016 roku prowadzi działania związane ze światem eventowym i marketingowym. Pomaga firmom i markom osobistym w zakresie komunikacji,marketingu, a także projektowania pozytywnych doświadczeń klientów. Organizuje Ecommerce Event oraz RZEcommerce. Jest autorką badań nad pozakupowymi doświadczeniami klientów w polskim e-commersie i doktorantką z zakresu CX. Wierzy, iż Customer Experience to przyszłość e-sklepów. A my – konsumenci – skorzystamy z tej wartościowej zmiany!

Opinie:

"E-book zmienił w całości moje podejście w związku z klientami.

To jest ogromna skarbnica wiedzy, którą dostarczyła nam Natalia Nietupska.Ebook napisany jest takim zwykłym językiem, dzięki któremu każdy z nas bezproblemowo zrozumie treść. Wyjątkowo podoba mi się to, że są przykłady potężnych marek, prawdziwe mocne case study, są to marki takie, jak Tesla czy Starbucks. Dzięki czemu poznamy, jak one zaczynały. Jakie działania sprzedażowe czy relacyjne z klientami wprowadziły. Możemy się nimi zainspirować.

Ja jako PR-owiec bardzo polecam Wam ten e-book. Nie tylko dlatego, że tam macie przeróżne tipy sprzedażowe,przeważnie takie wskazówki i przykłady relacyjne. Patrzę na to pod kątem PR-owym. Relacja z klientem nie jest oparte tylko na sprzedaży, lecz na zaufaniu. A jak mamy zaufanie, mamy autentyczną spójną firmę, dajemy ludziom wartości.

Dodam jeszcze, iż możecie wydrukować sobie ten e-book, może nie cały, a niektóre zagadnienia, bo odnajdziecie w nimi miejsce na notatki własne.

Polecam Wam tego e-booka!"

Ewelina Salwuk-Marko

"Jest sporo atrakcyjnych kursów, książek, które warto przeczytać, aby dowiedzieć się czego tak naprawdę potrzebuje Twój klient, Twój konsument, Twój użytkownik.

Ale jest jedna książka, jeden e-book, jeden poradnik, nie wiem jak to nazwać - zbiór dobrych porad i case’ów, który przygotowała Natalia Nietupska.

Warto go mieć w swojej szufladzie, czy na dysku, by przejść case by case, to co należałoby zrobić, by użytkownik, był dla Ciebie bliższy, a co więcej konwertował na większą sprzedaż.

Polecam serdecznie. Natalia, super książka, ja już ją mam!"

Janek Sikora

Polecam dodatkowo jej E-book pt: "Jak zatrzymać klientów" jest to publikacja oparta na prawdziwych przykładach, fajne połączenie wiedzy o tym jak myśli klient z tym jak możesz to wykorzystać w praktyce w Twojej firmie.

odszukasz tam dużo inspiracji do wprowadzenia zmian u siebie, oraz da Ci ona inną perspektywę patrzenia na biznes i obsługę klienta.

Z całego serca polecam!

Marcin Majzner www.majzner.pl

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Jak zatrzymać klientów?
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788397261105
Autor Natalia Nietupska
Wydawnictwo eBOOKnij to
Rok wydania 2024
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 62,69 zł
Najwyższa cena 62,69 zł
W bazie od 13.10.2024
Data aktualizacji 08.01.2025
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji o zakupie.

Bardzo nam przykro, ale na chwilę obecną brak dostępnych informacji z historią cen tego produktu.

Recenzje / opinie

Podziel się z innymi swoją opinią o tym produkcie! Twój komentarz może pomóc innym potencjalnym kupującym.

Na chwilę obecną brak recenzji tego produktu. Bądź pierwszym, który dodaje opinię!

Znalezione oferty w bazie

W cenach ofert dla Jak zatrzymać klientów? , prezentowanych poniżej, nie uwzględniono możliwych kosztów dostarczenia towaru. Przed określeniem, gdzie zrealizujesz transakcję, zorientuj się w ocenie sklepu i pamiętaj o dodaniu ekstra kosztów jeżeli istnieją. Odświeżanie listy propozycji cenowych następuje co kilkanaście minut.

  • Jak zatrzymać klientów? (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Jak zatrzymać klientów? Sklep on-line
    ★★★★★
    62,69 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...