Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel
Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel
Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel

Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel

16,15 zł

Specjalna okazja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 16,15 zł

Przejrzeliśmy całą bazę internetowych sklepów w systemie aby wyszukać najbardziej korzystną ofertę dla Ciebie. Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel Małgorzata Kieżel z kategorii audiobooki kupisz w cenie 16,15 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 16,15 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788378754947
  • Małgorzata Kieżel
  • 191
  • 2018

Opis Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel

Tytuł Innowacje w marketingu banków detalicznych Autor Małgorzata Kieżel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-494-7 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 ilość stron 191 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9
Rozdział 1
INNOWACJE W SEKTORZE BANKÓW DETALICZNYCH W ŚWIETLE UJĘĆ TEORETYCZNYCH 13
1.1. Istota innowacji w literaturze przedmiotu i korzyści, jakie niesie 13
1.2. Klasyfikacje innowacji w kontekście aktywności banków 19
1.3. Innowacje marketingowe w sektorze bankowym a klasyfikacja OECD 27
1.3.1. Innowacje technologiczne 30
1.3.2. Innowacje nietechnologiczne 33
1.4. Modele cyklu nowoczesnego we współczesnej gospodarce z uwzględnieniem specyfiki badanego sektora 39
1.4.1. Modele liniowe 40
1.4.2. Modele złożone 44
Rozdział 2
UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI progresywnEJ BANKÓW DETALICZNYCH 53
2.1. Postępowość i klasyfikacja determinant działalności progresywnej 53
2.2. Warunki ekonomiczne dla funkcjonowania banków detalicznych 58
2.3. Uwarunkowania regulacyjno-prawne dla podmiotów sektora bankowego 62
2.4. Informacja i wiedza jako determinanty tworzenia innowacji w bankach 64
2.5. Technologie w kontekście wprowadzania i dyfuzji innowacji w bankach detalicznych 74
2.6. Rozwój społeczeństwa informacyjnego w kontekście innowacji bankowych 82
Rozdział 3
SEKTOR BANKOWY W POLSCE I POPYT NA PRODUKTY BANKOWE WŚRÓD KLIENTÓW jednostkowYCH 89
3.1. Struktura sektora bankowego i aktywa banków 89
3.2. Poziom ubankowienia Polaków 94
3.3. Popularność kart i form płatności wśród klientów jednostkowych 96
3.3.1. Karty płatnicze 97
3.3.2. Liczba użytkowników bankowości internetowej i mobilnej 100
3.4. Poziom sprzedaży kredytów dla klientów jednostkowych 105
Rozdział 4
OPINIE MENEDŻERÓW BANKÓW DETALICZNYCH i ZACHOWANIA KLIENTÓW jednostkowYCH WOBEC INNOWACJI W BADANYM SEKTORZE 110
4.1. Metodyka badań empirycznych wśród podmiotów sektora bankowości detalicznej i charakterystyka respondentów 110
4.2. Analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych wśród menedżerów banków 113
4.2.1. Progresywność sektora, a także źródła danych w opinii menedżerów badanych banków 113
4.2.2. Motywy i bariery wdrażania innowacji w badanych bankach 116
4.2.3. Determinanty efektywności wdrażania innowacji w opinii menedżerów badanych banków 117
4.2.4. Realizowany zakres współpracy i rodzaje innowacji wdrażane przez badane banki 121
4.3. Korzystanie z oferty i innowacji banków detalicznych przez klientów jednostkowych 128
4.4. Postępowość banków detalicznych i opinie na jej temat wśród badanych klientów 135
4.5. Determinanty poprzez klientów z innowacji banków detalicznych 143
4.6. Porównanie zakresu korzystania z innowacji marketingowych przez klientów indywidualnych z zakresem wdrożeń poprzez banki 150
Zakończenie 153
Załączniki 157
Kwestionariusz ankietowy: Innowacje w marketingu banków detalicznych w opinii Kierownictwa banków 159
Kwestionariusz ankietowy: Innowacje w marketingu banków detalicznych 168
Bibliografia 175
Spis rysunków 187
Spis tabel 189

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788378754947
Autor Małgorzata Kieżel
Ilość stron 191
Rok wydania 2018
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 16,15 zł
Najwyższa cena 16,15 zł
W bazie od 03.02.2019
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala na podejmowanie mądrych decyzji zakupowych.

Na chwilę obecną nie mamy danych historycznych dotyczących ceny dla produktu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Recenzje / opinie

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna! Wyślij recenzję produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Ceny propozycji dla Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel Małgorzata Kieżel, które są pokazane poniżej, nie zawierają potencjalnych kosztów przesyłki. Przy wyborze miejsca zakupu, zapoznaj się z komentarzami o firmie i weź pod uwagę dodatkowy koszt związany z przesyłką. Katalog propozycji jest cyklicznie uaktualniana, co kilka / kilkanaście minut.

  • Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel (idź do TaniaKsiazka.pl)

    Innowacje w marketingu banków detalicznych Małgorzata kieżel Sklep on-line
    ★★★★★
    16,15 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Małgorzata Kieżel

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...