Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

11,23 zł

Promocja dla Ciebie!

Najkorzystniejszą propozycję przygotował TaniaKsiazka.pl w cenie 11,23 zł

Przeszukaliśmy bazę sklepów on-line w naszej bazie danych aby wyszukać najkorzystniejszą ofertę specjalnie dla Ciebie. Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja? z kategorii audiobooki kupisz w cenie 11,23 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana kwota 11,23 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788371938191
  • Politechnika Częstochowska

Opis Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?

Oddajemy w Państwa ręce podręcznik traktujący o nieprzystępnej sztuce marketingu. Na ogół dlatego, iż marketing cały czas ewoluuje. Przyczyniają się do tego zmiany zachodzące w zachowaniach odbiorców, postęp techniczny, rozwój mediów i ewolucja sposobu zarządzania przedsiębiorstwami.

Narzędzia marketingowe z jednej strony pozwalają skutecznie komunikować się z odbiorcami, z drugiej zaś umożliwiają im przekazywanie informacji zwrotnej. Pozwalają poznawać konsumentów i oferować im wartościowe produkty i usługi.

Coraz częściej pozwalają na także dbanie o dobro społeczne i sprzyjają ochronie środowiska. Naturalnie marketing ma także wady, gdyby jednak ich nie miał, nosiłby znamiona nienaturalności. Czy marketing jest sztuką kreacji czy sztuką manipulacji? doskonałym dzieckiem rynku czy nastawioną na zysk machiną wpływu na decyzje konsumentów? Przygotowując ten podręcznik, staraliśmy się spojrzeć na problem bardzo szeroko, pokazać genezę marketingu i to, jak zmieniał się na przestrzeni lat, zwrócić uwagę na jego współczesne, niejednokrotnie niekonwencjonalne, narzędzia, odnieść się do tego, jakie kreatywne rozwiązania ze sobą niesie, pokazać, iż kreacja ta oparta jest na przemyślanym zarządzaniu.

W książce umieszczono dużo danych funkcjonalnych oraz ciekawostki związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw. Liczne odniesienia do literatury przedmiotu mają na celu spojrzenie na problem z rożnych punktów widzenia, żeby pozycja stała się najmocniej ciekawa dla Czytelnika aby przekazać istotę wiedzy na temat marketingu.

Z uwagi na to,mają Państwo przed sobą podręcznik akademicki, to znajdują się w nim także ważne definicje wraz z legendą oznajmiającą, na których stronach ich szukać.

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788371938191
Wydawnictwo Politechnika Częstochowska
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 11,23 zł
Najwyższa cena 11,23 zł
W bazie od 28.04.2023
Data aktualizacji 27.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania zmian cen pozwala Ci na obserwację wartości towaru w czasie.

Nie udało się uzyskać archiwalnych informacji na temat cen dla tego produktu. Proszę spróbuj ponownie w późniejszym czasie.

Recenzje / opinie

Opinia użytkowników jest dla innych bardzo ważna! Wyślij recenzję tego produktu.

Przepraszamy, ale obecnie nie mamy jeszcze opinii o Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja?.

Znalezione oferty w bazie

Do cen wyświetlonych niżej dla Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja? nie doliczono ewentualnych kosztów wysyłki / dostawy. Podczas wyboru miejsca w którym kupisz produkt, zapoznaj się z komentarzami o sklepie i rozważ dodatkowy koszt związany z przesyłką. Aktualizacja katalogu sklepów następuje co kilkanaście minut.

  • Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja? (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Marketing kreatywny - sztuka czy manipulacja? Sklep on-line
    ★★★★★
    11,23 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...