Rozdział I
Klient w koncepcjach marketingowych
1. Orientacja na klienta w teorii nauk społecznych 13
2. Ewolucja znaczenia klienta w marketingu 20
3. Nowa definicja klienta w marketingu 26
4. Oczekiwania klienta wobec praktyk marketingowych przedsiębiorstwa 32
Rozdział II
Zaangażowanie klienta – konceptualizacja i operacjonalizacja zagadnienia
1. Istota i źródła koncepcji zaangażowania klienta 40
2. Uwarunkowania i motywy zaangażowania klienta 56
3. Obszary i formy zaangażowania klienta 63
4. Konsekwencje zaangażowania dla klienta i przedsiębiorstwa 70
Rozdział III
Empiryczna identyfikacja zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa
1. Podstawy źródłowe i metodyka badań 76
2. Motywacje klienta do zaangażowania w działalność marketingową przedsiębiorstwa 85
3. Obszary zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa 103
4. Formy zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa 108
Rozdział IV
Modele zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa
1. Teoretyczno-metodyczne aspekty budowy modeli zaangażowania klienta 117
2. Modele opisowe zaangażowania klienta z zastosowaniem sieci Kohonena 124
3. Modele predykcyjne zaangażowania klienta z zastosowaniem modelu hybrydowego CART-logit 137
4. Wykorzystanie modeli zaangażowania klienta w praktyce marketingowej przedsiębiorstwa 149
Zakończenie 155
Aneks 161
Bibliografia 187
Spis rysunków 211
Spis tabel 212