Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości
Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości
Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości

Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości

23,75 zł

Specjalna promocja dla Ciebie!

Najlepszą propozycję ma TaniaKsiazka.pl w cenie 23,75 zł

Przejrzeliśmy bazę sklepów internetowych w bazie Docero aby odnaleźć świetną ofertę dla Ciebie. Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości Monika Łada z kategorii audiobooki kupisz w cenie 23,75 zł w sklepie TaniaKsiazka.pl. Pokazana cena 23,75 zł nie zawiera ewentualnych kosztów wysyłki.

Zobacz wszystkie oferty ...
  • Cechy:
  • Audiobooki
  • 9788372466860
  • Monika Łada
  • 246
  • 2011

Opis Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości

Tytuł Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości Autor Monika Łada Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-686-0 Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba stron 246 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Rozdział 1. RELACJE Z KLIENTAMI JAKO PRZEDMIOT POMIARU WE WSPÓŁCZESNEJ RACHUNKOWOŚCI 15 1.1. Klienci jako podstawowi interesariusze organizacji 15 1.1.1. Klienci i ich znaczenie dla organizacji 15 1.1.2. Relacje organizacji z klientami 19 1.1.3. Teoria akcjonariuszy i teoria interesariuszy 23 1.2. Orientacja na klienta – główny nurt we współczesnej rachunkowości zarządczej 29 1.2.1. Ewolucja metod rachunkowości zarządczej 29 1.2.2. Rozwój nowych metod zorientowanych na klientów 33 1.2.3. Zmiana podejścia do relacji z klientami 39 1.3. Model odwzorowania relacji z klientami w rachunkowości zarządczej 45 1.3.1. Metamodel odwzorowania sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw 45 1.3.2. Klasyczne modele odwzorowania użytkowane w rachunkowości zarządczej 48 1.3.3. Ogólny model odwzorowania zorientowany na relacje z klientami 55 Rozdział 2. KONCEPCJE I MODELE POMIARU EKONOMICZNEGO WARTOŚCI DLA KLIENTA 60 2.1. Koncepcja wartości dla klienta 60 2.1.1. Znaczenie pojęcia „wartość dla klienta" 60 2.1.2. Geneza koncepcji wartości dla klienta 61 2.1.3. Charakterystyka wartości dla klienta 63 2.2. Modele pomiaru wartości dla klienta 66 2.2.1. Konwencjonalne modele pomiaru 66 2.2.2. Model ekonomiczny 67 2.2.3. Model atrybutowy 69 2.3. Pomiar wartości dla klienta w metodach rachunkowości zarządczej 71 2.3.1. Zbilansowana karta osiągnięć i mapa strategii 71 2.3.2. Rachunek kosztów docelowych 79 2.3.3. Rachunek kosztów procesu życia artykułu 85 2.3.4. Formuły cenowe oparte na wartości dla klienta 91 2.4. Wykorzystanie kategorii „wartość dla klienta" w ogólnym modelu pomiaru 97 2.4.1. Sposoby pomiaru kategorii „wartość dla klienta" 97 2.4.2. Wartość dla klienta w ogólnym modelu odwzorowania sytuacji przedsiębiorstwa 101 2.4.3. Kierunki rozwoju nowych metod opartych na pomiarze wartości dla klienta 104 Rozdział 3. KATEGORIE WARTOŚCI KLIENTA oraz MODELE ICH POMIARU 106 3.1. Koncepcja wartości klienta 106 3.1.1. Znaczenie pojęcia „wartość klienta" 106 3.1.2. Przyczyny rozwoju koncepcji wartości klienta 107 3.1.3. Charakterystyka wartości klienta 108 3.2. Modele pomiaru wartości klienta 110 3.2.1. Rentowność klienta 110 3.2.2. Wartość klienta w cyklu życia 111 3.2.3. Relacje z klientami jako składnik aktywów organizacji 114 3.3. Wartość klienta w metodach rachunkowości zarządczej 118 3.3.1. Klient jako obiekt pomiaru kosztów – rachunek kosztów klientów 118 3.3.2. Analiza rentowności klientów 124 3.3.3. Budżetowanie w przekroju klientów 128 3.3.4. Wartość klienta w cyklu współpracy 133 3.4. Wykorzystanie wartości klienta w ogólnym modelu pomiaru 137 3.4.1. Sposoby pomiaru kategorii „wartość klienta" 137 3.4.2. Wartość klienta w ogólnym modelu odwzorowania sytuacji przedsiębiorstwa 140 3.4.3. Kierunki rozwoju nowych metod opartych na pomiarze wartości klienta 141 Rozdział 4. UJĘCIE WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI KLIENTA I WARTOŚCI DLA KLIENTA W NOWYCH KONCEPCJACH RACHUNKOWOŚCI 144 4.1. Pomiar wartości dla klienta i wartości klienta z perspektywy koncepcji współtworzenia wartości 144 4.1.1. Koncepcja współtworzenia wartości w relacjach międzyorganizacyjnych 144 4.1.2. Rachunkowość międzyorganizacyjna 145 4.2. Modele współkreowania wartości 147 4.2.1. Łańcuch wartości 147 4.2.2. Sieć wartości 151 4.3. Współkreowanie wartości w metodach rachunkowości zarządczej 155 4.3.1. Analiza rentowności w łańcuchu wartości 155 4.3.2. Rachunkowość otwartych ksiąg 160 4.4. Zastosowanie koncepcji współkreowania wartości w ogólnym modelu odwzorowania sytuacji przedsiębiorstwa 166 4.4.1. Sposoby uwzględniania współkreowania wartości 166 4.4.2. Miejsce podmiotów zewnętrznych w ogólnym modelu pomiaru 168 4.4.3. Kierunki rozwoju nowych metod opartych na koncepcji współtworzenia wartości 169 Rozdział 5. Wykorzystanie W RACHUNKOWOŚCI METOD POMIARU WARTOŚCI KLIENTA I WARTOŚCI DLA KLIENTA NA PRZYKŁADZIE POLSKICH SPÓŁEK GIEŁDOWYCH 171 5.1. Czynniki determinujące użycie metod rachunkowości zarządczej w praktyce 171 5.1.1. Teorie zmian w rachunkowości zarządczej 171 5.1.2. Racjonalne czynniki zmian w praktyce rachunkowości zarządczej 171 5.1.3. Subiektywne czynniki zmian w praktyce rachunkowości zarządczej 172 5.2. Przyjęta metodyka badań empirycznych 174 5.2.1. Cel i zakres badań 174 5.2.2. Budowa ankiety badawczej 175 5.2.3. Zaimplementowane metody analizy informacji empirycznych 176 5.3. Wyniki badań empirycznych 178 5.3.1. Charakterystyka badanych podmiotów 178 5.3.2. Skala zastosowań analizowanych metod w badanych podmiotach 181 5.3.3. Uwarunkowania zastosowań poszczególnych metod 187 5.3.4. Powiązania między zastosowaniami poszczególnych metod 192 5.3.5. Model zastosowań metod zorientowanych na relacje z klientami 195 5.3.6. Wnioski z badań 199 ZAKOŃCZENIE 205 ZAŁACZNIKI 219 BIBLIOGRAFIA 229 SPIS RYSUNKÓW 245 SPIS TABEL 246

Specyfikacja produktu

Specyfikacja Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości
Kategoria Audiobooki
ISBN 9788372466860
Autor Monika Łada
Ilość stron 246
Rok wydania 2011
Aktualnych ofert 1
Najniższa cena 23,75 zł
Najwyższa cena 23,75 zł
W bazie od 30.03.2017
Data aktualizacji 23.12.2024
Opinia użytkowników -
Nasza recenzja -
Rekomendacja sklepu TaniaKsiazka.pl

Historia cen

Funkcjonalność monitorowania historii cen pozwala Ci na ocenę wartości produktu w czasie.

Przepraszamy, ale na chwilę obecną nie ma dostępnych informacji z historią cen Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości (Audiobooki).

Recenzje / opinie

Opinia klientów jest dla nas bardzo ważna! Dodaj swoją recenzję produktu.

Nie znaleźliśmy żadnych recenzji dla tego produktu. Twoja opinia może być pierwsza!

Znalezione oferty w bazie

Zaprezentowane poniżej ceny dla Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości Monika Łada nie wliczają w siebie ewentualnych kosztów związanych z przesyłką. Zanim wskażesz miejsce zakupu, zapoznaj się z oceną firmy i uwzględnij koszt wysyłki/dostawy. Katalog propozycji jest stale odświeżana co jakiś czas, około raz na kilka - kilkanaście minut.

  • Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości (w sklepie TaniaKsiazka.pl)

    Monika łada Pomiar ekonomiczny zorientowany na relacje z klientami we współczesnej rachunkowości Sklep on-line
    ★★★★★
    23,75 zł
    Kategoria w sklepie TaniaKsiazka.pl: Audiobooki Monika Łada

Produkty powiązane

Inne z kategorii Audiobooki

Dokumentacja medyczna w praktyce lekarza dentysty
Wydawnictwo Lekarskie PZWL
...