prędko i skutecznie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.
Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów niezbędnych do uzyskania dyplomu MBA. Świeże, zaktualizowane wydanie mieści najbardziej przydatne informacje potrzebne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.
10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicagowskim, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii. Obejmuje takie zagadnienia jak: przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami, a także sporo innych aktualnych tematów.
Z tej książki nauczysz się m.in.:
• czytać i interpretować sprawozdania finansowe
• opracowywać i wdrażać sprawne i klarowne plany marketingowe
• rozumieć zasady i metody rachunkowości
• zarządzać relacjami z szefem
• opracowywać strategie
• rozumieć koncepcję wartości bieżącej
• wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów
• wyceniać akcje, obligacje i opcje
• interpretować język prawa gospodarczego
• używać żargonu menedżerów.
Dzięki tej niezwykłej książce zdobędziesz dane, doświadczenie i pewność siebie, konieczne do osiągnięcia sukcesu. Wystarczy jeden rozdział dziennie.
Nie mogłem przerwać kariery na dwa lata, lecz wiedziałem, iż dzięki MBA mógłbym lepiej obsługiwać swoich klientów. Steve Silbiger umożliwił wszystkim profesjonalistom z znikomych i sporych firm sięgnięcie po tę wiedzę. Dał mi przewagę konkurencyjną, której brakuje wielu osobom.
GARY BLEIBERG,
dyrektor finansowy firmy High Yield, należącej do Carlyle Group
Każdy, kto kiedykolwiek marzył o ukończeniu studiów MBA w kilka dni, ma teraz do dyspozycji MBA w dziesięć dni Silbigera. To synteza najkorzystniejszych programów MBA. Książka jest ciekawa, pełna ważnych informacji i bezspornie tańsza od studiów. Polecam!
TOM FISCHGRUND, autor książki The Insider’s Guide to the Top TenBusiness Schools, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Harvarda, rocznik 1980, menedżer ds. Marketingu w Coca-Coli
Lektura tej książki przywołała żywe wspomnienia z dwóch najtrudniejszych i najboleśniejszych lat mojego życia. Żałuję,posiadając dyplom licencjacki z filozofii, nie przeczytałem jej przed podjęciem studiów w szkole biznesu.
PAUL PLIAKAS, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Wirginii, rocznik 1990, zastępca menedżera produkcji w Kimberly-Clark
MBA w dziesięć dni znakomicie odświeża wiedzę, ponieważ stanowi podsumowanie wszelkich ważnych dziedzin wiedzy ujętych w programie moich studiów MBA na prestiżowej uczelni. Co ważniejsze, książka Silbigera pomogła mi lepiej zrozumieć sporo zagadnień – i przyczyniła się do tego bardziej aniżeli dwa lata niesamowitych wysiłków podczas studiów.
THOMAS C. PORT, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Columbia, rocznik 1986, dyrektor finansowy NutriSystem, Inc.
• • •
Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym księgowym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. Marketingu w firmie Plymouth Direct. Ma dar mówienia o niełatwych zagadnieniach finansowych i biznesowych w wyjątkowo przystępny sposób. Jego książka MBA w dziesięć dni rozeszła się w ponad 500 tysiącach egzemplarzy i raduje się zachwytm specjalistów. Silbiger ukończył Darden Graduate School of Business na Uniwersytecie Wirginii jako jeden z dziesięciu najkorzystniejszych studentów.