Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek.
Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat wydajnej sprzedaży. Lecz każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które namawiają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o dużo więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność przypasowania takich słów, aby potencjalni konsumenci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany poprzez ciebie artykuł.
Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój fason życia i przyszłość twojej rodziny.
Fakt 1: doskonały copywriting = genialne życie, pieniądze i wolność!
Fakt 2: Słaby copywriting = ciągła walka o przetrwanie i brak pieniędzy!
odzież przekazu we właściwe słowa to umiejętność przynosząca zyski. A ty, jak każdy, możesz się tego nauczyć.
Jeśli bez powodzenia próbowałeś kreować ogłoszenia, maile i oferty sprzedażowe, ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz rozszerzyć sprzedaż – bez względu na to, co sprzedajesz i komu – ta książka jest dla ciebie. Jeśli chcesz zarabiać widocznie więcej, mieć dużo wolnego czasu i radować się pokaźniejszą wolnością, ta książka jest dla ciebie.
Zacznij już dziś sprzedawać tyle, ile byś chciał!
„Jedną z najwspanialszych umiejętności, których można się nauczyć, jest korzystny copywriting. (...) zezwala na on sprzedaż bez konieczności kontaktu osobistego i pomnaża efekty działania nadzwyczajnego sprzedawcy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Powtarzam to prawie każdemu przedsiębiorcy: warto zainwestować w dobieranie właściwych słów, które sprzedadzą nasz towar. Trzymasz w rękach elementarz i poradnik, który zapewni ci przewagę".
—Yanik Silver, twórca InstantSalesLetters.com, a także autor Evolved Enterprise
„Jako jeden z najlepiej opłacanych copywriterów sięgnąłem po książkę, myśląc sobie, że będzie to dobra powtórka... Byłem w błędzie. Jim daje nam skrzynię pełną skarbów. Książka zawiera wszystkie fundamentalne zasady, które będą ci niezbędne, jak również praktyczne sugestie dotyczące działań, które należy podjąć, by już dziś radować się dodatkowym zastrzykiem gotówki. Nieistotne, na jakim poziomie są twoje umiejętności. Żałuję, iż Jim nie napisał tej książki dziesięć lat wcześniej. Absolutny majstersztyk!"
—Dana Derricks, autor Dream 100 Book, Dream100Book.com
Jim Edwards, współtwórca FunnelScripts.com̶platformy copywritingowej w trzech prostych krokach formującej treści sprzedażowe, założyciel Guaranteed Response Marketing, LLC, jest ekspertem od internetu, przedsiębiorcą marketingowym, felietonistą, pisarzem, mówcą motywacyjnym, a także elitarnym mentorem i coachem. Czerpiąc ze swoich doświadczeń uczy, jak uzyskać osobistą i finansową wolność. Kiedyś musiał ogłosić bankructwo. Wiedząc, iż jest tylko jedna droga powrotu, zaczął ponownie mozolnie piąć się w górę dzięki wybitnej znajomości internetu, prostej strategii marketingowej i ciężkiej pracy. W dwa lata odzyskał finansową stabilność i wolność. Tym, co motywuje go do pracy, jest świadomość, że pomaga innym wyswobodzić się z finansowego niewolnictwa w korporacyjnym świecie. Pisał o nim magazyn „Entrepreneur", a w rankingu Amazona jego produkty plasują się na pierwszym miejscu bestsellerów w kategoriach edukacji, biznesu i ekonomii, a także specjalnych zainteresowań. Wśród jego najnowszych dokonań warto wymienić dodatkowo: „The Jim Edwards Method", „Author Wizards", podcast „Sales Copywriting and Content Marketing Hacks".